iSTYLE Elektronikai Áruház: Az Apple Premium Reseller Tapasztalatok
Az iSTYLE elektronikai áruházat sokan ismerik mint az Apple prémium viszonteladóját, amely Budapest szívében, az Andrássy úton található. Az iSTYLE nemcsak széles választékot kínál Apple termékekből, hanem különféle fizetési módokat is biztosít, mint például a bankkártyás, hitelkártyás és NFC-mobilfizetés. Az üzlet megközelíthetősége is jónak mondható, hiszen kerekesszékkel megközelíthető parkoló áll rendelkezésre a vásárlók számára.
Vásárlási Élmény és Szolgáltatások
A vásárlók tapasztalatai azonban vegyesek. Sokan dicsérik a helyben vásárlás lehetőségét, ahol azonnali átvételre van lehetőség, de mások panaszkodnak a hosszú várakozási időkről és a szolgáltatás beállításai körüli nehézségekről. Az átvétel az üzletben sokszor gyorsan elintézhető, de nem mindenki elégedett a kiszolgálással.
Javítási Szolgáltatások
Az üzlet javítási szolgáltatásai is megérdemlik a figyelmet. Sok vásárló számolt be arról, hogy a javítási szolgáltatások lassúak és körülményesek. Több mint egy hónap is eltelhet, mire a készüléket visszakapják, és a válaszok a panaszokra gyakran késlekednek. A gyorsan elintézhető ügyintézés pedig sok esetben nem valósul meg, ami csalódást okoz a vásárlóknak.
Pénzvisszatérítés és Panaszkezelés
Sajnos a vásárlók gyakran találkoznak problémákkal a pénzvisszatérítéssel is. Sok esetben a termékek visszautalása hónapokig eltarthat, és a vásárlók úgy érzik, hogy az ügyfélszolgálat elérhetetlen, hiszen az e-mailekre és telefonhívásokra sem reagálnak. A házhozszállítás ígérete is sokszor nem teljesül, ami tovább növeli a frusztrációt.
Ajánlatok és Újrahasznosítás
Érdemes figyelni az iSTYLE ajánlatait is, hiszen időnként előnyös akciók érhetők el. Emellett az üzlet aktívan foglalkozik újrahasznosítással, így a régi elektronikai eszközöket is leadhatjuk, amely egy környezetbarát megoldás.
Összességében az iSTYLE Andrássy úti boltja sok lehetőséget kínál az elektronikai termékek terén, azonban a szolgáltatás minősége és az ügyfélszolgálat terén még van hová fejlődni. A vásárlóknak érdemes alaposan mérlegelniük, hogy hol vásárolnak, és milyen szolgáltatásokban bíznak meg a jövőben.
Ha szeretne igazítani bármilyen elemet, amelyet nem helyesnek tart ez a weboldal kérjük szállítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk azonnal. Köszönjük előre köszönet a támogatásért.
Képek
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Videok
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Utcakep Es 360deg
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Térkép
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Terulet
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Osszes
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Menetrend
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Kedvezmenyek
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Katalogus
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Fotok
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Elektronikai Aruhaz
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Budapest
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Belul
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut A Tulajdonostol
Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 22 hozzászólás érkezett.
Gréta Gál (2025. 07. 29. 1:16):
2022.04.06-án kaptam emailt tőlük, hogy a javítási kérelemmel eljuttatott eszközöm 1 munkanapon belül elkészült, és átadhatom a futárszolgálatnak a kézbesítéshez. Azóta viszont ez még nem történt meg. Ma újból azt a választ kaptuk, hogy már átadták, de a futárszolgálat ezt nem erősíti meg. Csak arra lennék kíváncsi, hol van jelenleg az eszközöm. Soha többé istyle...
Viktor Tóth (2025. 07. 28. 7:13):
Öt alkalommal cserélték már az AirPodokat, mert a teszt program hibásnak mutatta ki őket, és mégsem próbálták megcserélni a töltőtokot. Már hónapok óta könyörgök nekik ezzel kapcsolatban. Vajon valószínű-e, hogy mindegyik cserélt AirPod érintkezési hibás legyen, különösen a bal oldali?
Waldemar Juhászfalvi (2025. 07. 19. 7:08):
Vigyázzatok az ügyfélszolgálatukkal.
Nem válaszolnak az e-mailekre, telefonon nem lehet őket elérni.
Noémi Mészáros (2025. 07. 19. 2:10):
Már 16 napja várok a rendelt termékre, amit előre kifizettem náluk. Amikor emailben megkerestem őket, csak az ígérgetés ment, hogy küldik, központi hiba volt, a számlázás nem működött, stb. stb. Szánalmas, hogy ennyire igénytelenek és hanyagságokat engednek meg maguknak, főleg egy hivatalos Apple viszonteladónak.
Dávid Iványi (2025. 07. 17. 23:40):
Nagyon kedvesek és segítőkészek! Néhány hete problémám volt a telefon hangszórójával, ami már egy ideje nagyon halk volt. Azonnal megvizsgálták és kitakarították a hangszórót, most újra tökéletesen működik. Köszönöm szépen!
József Orosz (2025. 07. 13. 14:03):
Olyan segítőkészek voltak, hogy gondolkodom, maradjak az Android telefonnál!
Jó volt, hogy nem küldtek el azonnal. Valószínűleg zavartam őket a segítségkérésemmel, miszerint az utolsó eszközömet is Apple-re váltanám.
Enyhén szólva nagyon megalázó volt az élmény! Főleg a stílusuk!
Istyle, mi??
Vidor Simon (2025. 07. 12. 22:08):
Az én legutóbbi tapasztalatom teljesen szégyenletes volt. Már másodszorra sem sikerült átvennem a laptopomat a boltban - téves értesítések miatt -, és egy alkalmazott felajánlotta, hogy ingyenesen elküldik nekem futárszolgálattal. Még hozzátette, hogy a cég nem fog belehalni ebbe a költségbe... Viszont ma megjött a futár, de csak akkor tudtam átvenni a csomagot, miután 9900ft-ot fizettem érte.
Filip Varga (2025. 07. 10. 14:15):
Az egy csillagos értékelés egyelőre többet ér, mint amit a szerviz nyújtott. A terméket 1 hónap után visszakaptam ugyanazzal a hibával. Az e-mailekre 2 hét alatt sem válaszoltak. Inkább más helyen szervizeltessétek meg, ne itt.
Köszönöm a választ, de mielőtt értékelném, az ügyfélszolgálatra írtam, amire természetesen máig sem kaptam választ.
Adél Juhászfalvi (2025. 07. 08. 23:13):
Beugrottam egy új telefonért, valamint a hozzávaló kiegészítőkért. Ábel nagyon kedves volt és segítőkész, kitűnő munkát végzett, segített megtalálni a számomra legmegfelelőbbet. Csak ajánlani tudom!
Lili Keresztes (2025. 07. 07. 6:57):
28. december 24-én, szombaton jártam az üzletben. Pont a nyitásra érkeztem. Észrevettem, hogy a nyitás előtt egy középkorú úr gondosan és alaposan törölte le az üvegport az ajtókon. Amikor beléptem az üzletbe, két fiatal kolléga várt rám. Elmondtam, hogy mire van szükségem, és részletes tájékoztatást követően előtették nekem a kívánt termékeket. Már többször vásároltam itt, és mindig kiváló kiszolgálásban volt részem. Köszönöm, hogy itt költhettem el a pénzem. Üdvözlettel: Wohner Viktor.
P.S.: Kérem, jelezzék nekem, amikor megérkezik az a termék, amire még szükségem van. Köszönöm.
Léna Juhász (2025. 07. 03. 10:04):
Legalább ötször jártam már itt feleslegesen, senkinek nem ajánlom. Az easy upgrade program csak egy átverés. Soha többé nem fogok iStyle-ban vásárolni.
Gabriella Barna (2025. 07. 02. 14:30):
Soha többet nem fogok erről a helyről rendelni, és senkinek sem ajánlom. 2021.12.03-án vettem egy iPad tokot, amelyet állítólag raktáron volt. Rendelés után azonnal értesítettek, hogy nincs raktáron, ami szerintem eléggé furcsa. Természetesen nem érkezett meg karácsonyra, nem kaptam e-mailt tőlük, én kerestem fel őket. Hét hosszú várakozás után kaptam választ, amely más tokokat ajánlott, amelyek nem is kompatibilisek az iPad-emmel. Kértem a pénzvisszatérítést, amit ma napig (2022.01.21-ig) nem kaptam meg, az e-mailemre nem válaszolnak, a telefonos ügyfélszolgálatot egy héten keresztül napi 2 órán keresztül hívtam, de senki sem vette fel. Fel vagyok háborodva és csalódott vagyok, hogy ilyen módon átverik az embereket.
Mira Urbán (2025. 07. 02. 5:47):
Az árukészletük hiányzik. A webshopban a nagy zöld "Raktáron" felirat csak egy hazugság. Természetesen az ígért szállítási időt nem tarthatják be. Külső raktárból rendelnek, teljesen kiszámíthatatlan. Az e-mailekre nem válaszolnak, a telefonos elérhetőség pedig nem működik. Nálam is belefér a pohár, egy hivatalos Apple webáruházból rendeltem, másnap már itt van. Mindenkinek csak ezt ajánlom.
Magdolna Szalai (2025. 06. 30. 0:39):
Értem, hogy tudtam, mit szeretnének vásárolni, de így is jó érzés a "szakemberekkel" beszélgetni a témában. Azt mondta az egyik kollégám, miközben határozottan odafordult, és elindult megnézni a termékeket. Nulla segítőkészség. Legközelebb inkább online vásárolok.
Noémi Ferenc (2025. 06. 28. 21:43):
Vettem egy iPad töltőt és egy kábelt hozzá. Összesen 15800 forint értékben. Néha működik, néha nem. Kipróbáltam több eszközön is. Visszavittem a boltba, ahol az egyik ott dolgozó kipróbálta. Elsőre nem működött neki sem, de utána igen. Hiába lett kipucolva a telefonom is. A termék az esetek 50%-ában nem működik más Apple készülékekkel sem. Amikor működik, akkor is engedélyeztetni kell a telefonnal, mert nem Apple termék. Hogy lehet ezt prémium szolgáltatásnak hívni?
Zsófia Gönczi (2025. 06. 21. 5:52):
Ma anyagi veszteség ért engem! Nem is beszélve arról, hogy már legalább 10 milliót otthagytam nekik.
A kérdésem:
100 kilométer üzemanyag + 3 óra utazás
jóindulattal 40.000 forint, és mégis hajlandó lennék figyelmen kívül hagyni, hogy hazudtak, átvertek, hülyének néztek, és a Westend-i eladók az alma jel mögött még arcoskodnak is.
Ma teszem fel a kérdést itt, holnap pedig a Versenytanácsnál és a fogyasztóvédelmi hatóságnál.
Ki téríti meg a bizonyítottan a Westend-i alkalmatlanok által okozott kármat, és mikor, valamint hogyan?
Köszönettel,
Péter
Zénó Juhászfalvi (2025. 06. 20. 23:01):
Garanciális javítás során 17 nap után még mindig nem vizsgálták meg az air podsomat!! Amikor bejelentkeztem, még további 8-10 munkanapot mondtak rá, mert nincs elegendő technikusuk! Hál' istennek az Apple egy megbízható cég, így jeleztem az Apple ügyfélszolgálat felé, hogy milyen amatőr itt a szolgáltatás... Csak megjegyzem, ha valaki fizet, akkor persze gyorsan javítanak, de ha garancia van, akkor az ember várjon egy hónapot!
Károly Kováts (2025. 06. 20. 18:14):
Minden nagyon szép, minden nagyon jó, minden nagyon profi!
#elektronika #vörös haj #okosóra
Júlia Székelyfi (2025. 06. 16. 9:40):
Az üzletben flegma, inkompetens fiatal srácokkal kellett beszélnem. Valószínűleg csak ők voltak elérhetők ebben a pillanatban. Úgy tűnt, mintha azt hinnék, hogy ha a pulpitál dolgoznak, akkor ők az Apple tulajdonosai lennének...
Xandra Kovácsfi (2025. 06. 15. 21:57):
Bementem a teljesen kiürített, szervizre kész telefonómat, amit akár hetekig is ott hagytam volna a javításra, de nem fogadták el, azt mondva, hogy csak időponttal rendelkező szervizigényekkel foglalkoznak. Tehát nem tudták átvenni a telefonomat, és csak egy papírt adtak volna helyette, mert nem voltam előzetesen bejelentkezve. Annyi idő alatt, amíg erről beszélgettünk, nyugodtan átvehették volna a készüléket.