Schiller Opel márkaszerviz - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Schiller Opel márkaszerviz - Budapest

Schiller Opel márkaszerviz - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 5 576 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 83 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 466 - Pontszám: 4.5

Schiller Opel Márkaszerviz: Kerekesszékkel Megközelíthető Szolgáltatások

Budapesten található a Schiller Opel Márkaszerviz, amely nemcsak szakértelméről, hanem a megközelíthetőségéről is ismert. Az autószerelés és karbantartás során a kényelmet és a hozzáférhetőséget párhuzamosan biztosítják a látogatók számára.

Megközelíthetőség és Kerekesszékkel Megközelíthető Bejárat

A Schiller Opel szerviz külön figyelmet fordít a megközelíthetőségre, hiszen a gyengénlátók és mozgáskorlátozottak számára is könnyen elérhető parkoló áll rendelkezésre. A kerekesszékkel megközelíthető parkoló lehetősége megkönnyíti a látogatók életét, akik így gondtalanul érkezhetnek a szervizbe.

Az épület kialakítása során fontos szempont volt a kerekesszékkel megközelíthető bejárat létrehozása, amely garantálja, hogy mindenki zökkenőmentesen eljuthasson a szervizhez.

Az Ügyfelek Visszajelzései

Az elmúlt hónapok tapasztalatai vegyes képet mutatnak a Schiller Opel Márkaszervizről. Számos ügyfél dicsérte a szerviz munkáját, míg mások kritikával illették a szolgáltatás minőségét. Az alábbiakban néhány visszajelzés olvasható:

  • Kellemes légkör: Az egyik ügyfél kiemelte, hogy a szerviz munkatársai kedvesek és segítőkészek voltak, ezáltal egy pozitív élményt nyújtottak.
  • Lassú ügyintézés: Mások azonban a lassú ügyintézést és a hosszú várakozási időket emelték ki, ami miatt az elégedettségük csökkent.
  • Profi hozzáállás: Voltak, akik dicsérték a precíz és szakszerű munkát, különösen Molnár Gabriella munkáját, aki részletes tájékoztatást adott a javításokról.

Összegzés

A Schiller Opel Márkaszerviz Budapest egyik legfontosabb központja, ahol a kerekesszékkel megközelíthető parkoló és a kerekesszékkel megközelíthető bejárat révén mindenki számára elérhető a szolgáltatás. Az ügyfelek véleménye változó, de a szerviz iránti elkötelezettség és a folyamatos fejlődés látható. Érdemes meglátogatni őket és saját tapasztalatokat szerezni a szolgáltatásaikról.

Üzletünk helye

A telefon illető Autószerelő van +36208580420

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +36208580420

térkép Schiller Opel márkaszerviz Autószerelő ban Budapest

Ezek szerint a menetrenddel nyitva vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szeretne igazítani bármilyen információt, amelyet nem pontosnak tart ez a portál kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk azonnal. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Videók:
Schiller Opel márkaszerviz - Budapest
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 21 eddig 40 összesen 83 hozzászólás érkezett.

Yvette Wagner (2025. 08. 29. 19:46):
Még dolgozunk rajta. Jelenleg csak az Opel márka elérhető itt.
Levente Ferenc (2025. 08. 28. 23:05):
Nagyon jó! Kulturált környezet, udvarias munkatársak, megbízható minőség, márkaszerviz specifikus felszereltség. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal!
Cecília Zsoldos (2025. 08. 27. 1:42):
Nagyon hiányzott a frissítőital- és kávéautomata.
Érdemes lenne elhelyeztetni őket.
Julián Török (2025. 08. 26. 21:04):
Péntek délelőtt próbáltam időpontot foglalni a szervizbe. Nem vették fel a munkafelvevő, a recepciós hölgy azt mondta, hogy vagy aznap vagy legkésőbb a következő munkanapon fognak visszahívni. Ma kedden újra hívtam, egy másik recepciós megpróbálta továbbítani a hívást, persze a munkafelvevő ismét nem volt a helyén, "kevesen vannak", de látta, hogy már fel voltam írva a listára, majd visszahívnak... Vicces és egyben szégyen, hogy 3 napra van szükség egy 5 perces szervízidőpont foglalásához. A Schiller Opel szervíz fantasztikus! :D VICC
Gizella Oláh (2025. 08. 24. 22:27):
Nagyon jó érzéssel járok be és kilépek a szervizből, ahol kiváló szakemberekből álló segítőkész csapat dolgozik. Gyors és szakszerű munkavégzés, rugalmas hozzáállás az ügyfél kéréseihez, megfizethető árak - az autóm jó kezekben van náluk.
Viktor Erősfi (2025. 08. 24. 5:50):
Az elmúlt években teljesen elégedett voltam a szolgáltatásokkal. Azonban idén, amikor garanciális szervizbe vittük az autót, úgy tűnt, mintha még meg sem vizsgálták volna... Már az elején jeleztük az ügyintézőnek, hogy az autó hibakódot mutat, de sem javításra, sem törlésre nem került sor. Kérték, hogy kérjünk új időpontot, de mégis aláíratták velünk a papírokat, melyek szerint hibamentesen átvettük az autót. Ezt követően napokig próbáltuk őket elérni, de csak visszahívást ígértek folyton. Inkorrekt, nem megbízható banda, akik egy egyszerű éves szervizt sem tudnak megfelelően elvégezni szakmailag. Soha többé nem fogunk ide menni.
Ugrin Németh (2025. 08. 24. 3:46):
Ha Opel, akkor Schiller Opel! Nagyon fontosnak tartom megemlíteni Sárkány Ákos értékesítő munkáját, pontosságát és hozzáállását! Ő egy profi csapat tagja!
Nap Benedek (2025. 08. 22. 21:38):
3. éve viszem hozzájuk az éves autószervizemre az autómat, eddig minden tökéletes volt.
Franciska Csonka (2025. 08. 22. 13:28):
Fábián Bettina és Bauer Andrea zseniális munkát végeznek. Ők pontosak és precízek. Ha valaki autót szeretne vásárolni, nyugodtan keressen rájuk.
Vidor Fábián (2025. 08. 21. 18:33):
Minden rendben ment. Az ügyintéző nagyon kedves és segítőkész volt. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással. Köszönöm szépen!
Regina Kozma (2025. 08. 20. 5:36):
Sajnálatos, hogy nem kapnak elég csillagot, mert nagyon megérdemelnék, sokkal többet! Profizmus, profizmus. Külön köszönet Bittmann László úrnak a segítségéért és tanácsaiért, amíg az autóm minél hamarabb elkészült.

Juhász András / a kék Meriva B /
Dionys Török (2025. 08. 18. 11:48):
Egy autót szerettünk volna vásárolni, de amikor megérkeztünk, senki sem köszöntött minket, majd 10 percig csak álltunk és bámultunk. Amikor távoztunk, még mindig senki nem köszönt vissza. Nagyon csalódtunk a szolgáltatásban és biztosan nem fogunk visszatérni.
Helga Simon (2025. 08. 15. 10:58):
Minden rendben volt, csak sajna hiányzott a megfelelő tesztautó. (Combo Life 1.2, rövid verzió, 7 üléssel)
Xaviera Jakab (2025. 08. 13. 19:33):
Gyönyörű autós bemutatóterem és kedves emberekkel.
Napsugár Dudás (2025. 08. 12. 6:25):
Kedves értékesítők, barátságos atmoszféra, de a kommunikáció nem hibátlan.
Hugó Kovách (2025. 08. 11. 6:10):
Az ott dolgozók mintha levegőnek nézték volna magukat, olyan nehéz volt valakit találni, aki foglalkozott voln velünk. A bal oldali munkafelvevő még úgy tett, mintha telefonálna, csak hogy elkerülje a szemkontaktust, a jobb oldali pedig egyszerűen felállt és elment. Csak a középsőnél volt ügyfél.
Evelin Fábián (2025. 08. 11. 2:11):
PRR410
2020.01.31-én voltam éves szervizen Önöknél. Hibátlan hozzáállással, szakértelemsel, kedvesen és készségesen viselkedtek mindenki.
Köszönöm szépen mindent! Dr. Papp György
Virág Juhászfalvi (2025. 08. 10. 11:26):
Vettünk egy használt autót, és azt elfelejtették nekünk mondani, hogy 500 km után 30.000 kilométeres szervízt kell rajta elvégezni. Az ügyintézés is lassú volt, a tájékoztatás tekintetében. Úgy éreztük, csak egy ügyfél vagyunk számukra.
Róbert Fodor (2025. 08. 09. 14:33):
15 éve visszük vissza hozzájuk a náluk vásárolt G Astránkat szervízre, mindig segítőkész, szakszerű és vásárlóbarát kiszolgálást kapunk tőlük. Nagyon hálásak vagyunk! Nagyon ajánljuk őket mindenki számára! Köszönjük!
Márton Ferenc (2025. 08. 08. 10:55):
Több mint 2 hónapot vártam egy alkatrész cseréjére...sokszor én hívtam őket, mert csak igérgették, hogy visszahívnak. Utolsó hívásomnál közölték, hogy még nincs az alkatrész, és nem is tudják megmondani, mikor érkezik meg, és elfelejtettek szólni....bravó!!!👌 Más szervízt nem kerestem, mert azt mondták, hogy kb. december végére meg fog érkezni az alkatrész...január 10 van, és az én hívásomra (mert ugye megint nem hívtak vissza két napja ígérték, ahogyan minden telefonálásom után se hívtak vissza) közölték, hogy ja...mégsem tudják megcsinálni. Az átvizsgálás alatt borzasztó volt, levegőnek nézik az embert, kedvesség és tájékoztatás nulla. Futószalag-szerű ügyfélkezelés.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.