Opel Duna Budapest - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Opel Duna Budapest - Budapest

Opel Duna Budapest - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 9 522 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 67 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 837 - Pontszám: 4.2

Az Opel Duna Budapest Autókereskedés Áttekintése

Az Opel Duna Budapest Váci úti autókereskedése nemcsak új, hanem használt autók forgalmazásával is foglalkozik. Azonban a vásárlók tapasztalatai vegyesek, sokan elégedettek voltak a szolgáltatás beállításaival, míg mások kritikákat fogalmaztak meg a megközelíthetőség és az ügyfélszolgálati kommunikáció terén.

Megközelíthetőség és Parkolási Lehetőségek

A kereskedés kerekesszékkel megközelíthető bejárata lehetővé teszi a mozgáskorlátozott ügyfelek számára, hogy könnyedén bejussanak a területre. Emellett a kerekesszékkel megközelíthető parkoló biztosítja, hogy mindenki könnyen parkolhasson, ám a helyszíni tapasztalatok alapján néhány vásárló említette, hogy a parkolóterület szűkös.

Pénzügyi Opciók

A vásárlás során különféle fizetési módok állnak rendelkezésre, mint például bankkártyás fizetés és hitelkártyák. Az NFC-mobilfizetés lehetősége is elérhető, amely kényelmes megoldást jelent a modern vásárlók számára.

Szolgáltatások és Ügyfélélmény

Bár sok ügyfél dicsérte a szolgáltatás beállításait, egyes vélemények szerint a kommunikáció és az ügyfélszolgálat minősége hagy némi kívánnivalót maga után. Volt, aki úgy érezte, hogy a munkafelvevő pökhendi módon bánt vele, míg mások a segítőkész szakembereket dicsérték.

Vásárlói Vélemények

Sajnos nem minden vásárlónak volt pozitív tapasztalata. Egyesek arról számoltak be, hogy több mint egy hónapja várakoztak az időpontjukra, és ígéreteket kaptak, amelyek nem teljesültek. Mások viszont elégedetten távoztak, dicsérve a gyors ügyintézést és a barátságos környezetet.

Összegzés

Az Opel Duna Budapest autókereskedés bizonyos szempontból megfelelő választás lehet, de a vásárlóknak érdemes figyelembe venniük a vegyes véleményeket. A szolgáltatás színvonala, az ügyfélszolgálat és a házhozszállítás lehetőségei kulcsfontosságúak a döntés meghozatalában. Mielőtt felkeresné a kereskedést, érdemes információt gyűjteni a legfrissebb tapasztalatokról.

Üzletünk címe

A telefon említett Autókereskedés van +3613471000

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3613471000

térkép Opel Duna Budapest Autókereskedés, Autóalkatrész-szaküzlet, Autószerelő, Gumiabroncs-szaküzlet, Használtautó-kereskedő ban Budapest

Ezek szerint a menetrenddel nyitva vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szükséges módosítani bármilyen elemet, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönet a támogatásért.

Képek

Videók:
Opel Duna Budapest - Budapest
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 67 hozzászólás érkezett.

Bendegúz Takácsfi (2025. 10. 18. 21:25):
Frissen vásárolt autómmal tértem be ide, hogy árajánlatot kérjek egy karosszéria sérülés javítására. A következő párbeszéd zajlott le köztem és a nagyon elfoglalt munkafelvevő között:
"- Árajánlatot szeretnék kérni egy karosszéria sérülés javítására.
- Az árajánlatot az árajánlat értékének 5 százalékáért adjuk.
- Meg tudná nézni az autót, hogy körülbelül mennyibe kerül a javítása?
- Most nem érek rá.
- Van valaki, aki ránézhetne?
- A kollégám, de ő most nincs itt.
- Mikor jön vissza?
- Nem tudom.
- Köszönöm!".

Ezek után eljöttem, soha többé nem vásárolok náluk autót.
Róbert Csaba (2025. 10. 18. 17:50):
Kedves ügyfélszolgálat ... tiszta és rendezett környezet. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
Tadeusz Juhászfalvi (2025. 10. 18. 11:35):
Segítőkész kollégák, hatalmas akciók a hétvégén!
Wilma Erős (2025. 10. 07. 6:24):
Szakértő, segítőkész értékesítő. Szép megjelenésű, kulturált szalon, parkolási lehetőséggel. Nagyon elégedett vagyok a vásárlási élménnyel!
Fanni Takácsfi (2025. 10. 03. 0:19):
Profi, megbízható, felkészült, udvarias és segítőkész csapat. Használt autó szervíz és vizsga ügyben jártam náluk. Mindenkinek ajánlom!
Nora Szalai (2025. 10. 02. 16:20):
Rettenetes volt, teljesen figyelmen kívül hagytak minket. Még meg sem kérdezték, hogy miért vagyunk ott. Úgyhogy náluk biztosan nem fogok autót vásárolni.
Wanda Balogfi (2025. 10. 02. 9:24):
Beszélgettem egy értékesítővel telefonon a cégautó szervizeléséről, és a szerelő kolléga 14:00-ra szavazott rá. Eddig minden simán ment, az urak maximálisan segítőkészek és rugalmasak voltak az ügyintézés során.

Méltó módon már 20 perccel az időpont előtt megérkeztem, hogy legyen idő rögzíteni az adatokat és átvenni a munkát. Szerintem ez a minimum.

Az ügyintéző asszony eléggé pimaszul kérdezte, hogy pontosan mikorra jöttem és mi a dolog…?!
Azt mondtam neki, hogy a fékek sikító hangja biztos jele annak, hogy fékbetét csere lesz, valamint telefonos egyeztetés során a szerelő azt javasolta, hogy az olajcsere és minden szűrő csere is megtörténjen, hiszen már 29.000 km van az autón.
A "kedves" ügyintéző erre csak annyit kérdezett vissza, hogy vajon ki fog itt ülni délután 17:30-ig emiatt??! Hogy gondoltam ezt bárki is, és ki adott erre időpontot délután…?!
Itt már kezdtem kissé kényelmetlenül érezni magam, hogy mit is gondoltam, hogy valaki 3 órás munkát el tud végezni a munkaidőben, ha én 14:00-ra odaviszem az autómat..és még fizetek is érte ugye! Az ügyintéző közölte velem, hogy most csak a féket fogják megnézni, a teljes szerviz majd egy másik alkalommal lesz, mert túl korai még… (hadd jegyezzem meg, biztos több autót szerelt már, mint a szerelők… könnyedén megvétózta a döntésem előttem.)

Mivel nem volt szokás, hogy elvigyék az autót a kért helyre (2 utcával arrébb), hogy ne unatkozzak ott a várakozás alatt, elfogadtam, hogy kivárom a soromat a szalonban.

Szépen vártam csendben, miközben az autóm ugyanott állt az érkezésem óta már 45 perce, amikor elegem lett.
Megkérdeztem az ügyintézőt, mikor szeretnék bevinni az autómat, mire csak ennyit válaszolt: Rögtön... erre mondtam, hogy akkor meg MOST szeretném visszakapni a kulcsot és a forgalmit, mert elmegyek.

Szerintem mindent megtettem azért, hogy az autó időben ott legyen a szerelőnél, és egész egyszerűen nem ezt a fajta bánásmódot vártam volna egy Opel márkaszerviztől… Ha elcsúszik a munka, lehetett volna közölni és kérni az ügyfél türelmét pl.

Halkan megjegyzem, dolgoztam autószervizben ügyintézőként, közben biztosítási kárbejelentéseket intéztem, kárszakértőket fogadtam és adtam ki az ügyfeleknek számlázva a kész munkát... közben mosolyogtam és mindent megtettem, hogy ha valaki nem elégedett valamivel, vagy kérdése van, orvosoljam a problémát… Nem hagyom, hogy a kliens szó nélkül távozzon… Azt hiszem, a kedves hölgy is innen kapja a kenyérrevalót. Hál' Isten, vannak olyan helyek is, ahol örömmel fogadják az ügyfelet, és boldogan veszik a munkát és a pénzt!
Gréta Wagner (2025. 09. 30. 21:40):
Kedves szakértők nagyon jól megszüntették a jég kárt. Mintha teljesen új lenne az autóm. Köszönöm!!!!
Marcell Pál (2025. 09. 29. 7:49):
12 éve járok ide, eddig már 2 kocsit is innen vettem és szervizeltettem. Igaz, hogy elég drágán dolgoznak, de mindig rendbe tették az autót. Nemrégiben behívtak kötelező szerviz után, mondván, hogy gond van a fékekkel. Én meg nem értettem, miért kell visszavinnem szerviz után. Végül bevittem, de tévedtek, feleslegesen mentem oda, csak elfogyasztott egy napomat. Azonban becsületükre legyen mondva, elnézést kértek. Meg kell említenem, hogy nagyon figyelmetlenek voltak, főleg a telefonos részlegükről, nagyobb empátiára és kisebb egóra lenne szükségük.
Ulrich Huszár (2025. 09. 25. 17:26):
Szerettem volna ajánlatot kérések tőlük emailben, és amit kaptam válaszként az volt, hogy a kérését továbbították az illetékes értékesítőnek. Azóta várom az értékesítő levelét (9 napja már).
Előd Székely (2025. 09. 25. 3:34):
Jajj, ez katasztrófa... Ha a helyzet jobbra fordul, akkor az én értékelésem is változni fog, de most nem mondhatok többet erről...
Xandra Zsoldos (2025. 09. 25. 2:35):
Nem ajánlom!
Kézbesítettem az autót 10 ezer forintért, és egyetlen hiábavalóságot sem mondtak el róla, pedig sok volt belőle. Egyszerűen nem nézték át rendesen, csak szemmel pillantottak rá, és ennyi volt.
Márton Tóthfi (2025. 09. 22. 5:32):
Az ügyintézők nagyon kedvesek és gyorsak. Viszont fontos előre időpontot kérni, mert hosszú várakozási idővel kell számolni. Különösen az Opel Ampera esetében, mivel Budapesten ez az egyetlen szervizük. A szerviz jól felszerelt, de a behozott autók parkolója nagyon kicsi és szűk. Nem lennék meglepve, ha már nem történt volna koccanás itt.
Xénia Halász (2025. 09. 22. 2:30):
Csak ajánlani tudom őket, már 2 autót is vettünk tőlük! 😅😅😅 Nagyon elégedettek vagyunk a szolgáltatásukkal és az autókkal! Nem tudjuk eléggé megköszönni nekik!
Kamilla Dankófi (2025. 09. 19. 0:07):
Nagyon elégedett vagyok velük. Nagyon kedvesek, megbízhatóak, nem próbálnak átverni senkit. Pontosan és precízen végzik a munkájukat.
Patrícia Kissfi (2025. 09. 16. 8:46):
Kedves és megbízható alkalmazottak, akik jól felkészültek.
Gyorsan dolgoznak.
Még énrám is figyelmet fordítanak, pedig már nyugdíjas tanárnő vagyok, nem a legújabb Opellel járok.
Az én kocsim sosem áll le útközben! 💙💚💛💜
Fanni Fekete (2025. 09. 11. 6:17):
Autóvásárlásra tökéletes hely. Barátságos kereskedők, kellemes fogadtatás, és - véleményem szerint - itt jó árakat is találhatunk.
Nimród Lukács (2025. 09. 03. 21:26):
Elvittem a kocsimat hozzájuk vizsgáztatni. Időpontot foglaltam, így nem kellett várnom, amíg elkészül a vizsgálat. A recepción kedvesek voltak és gondoskodóak.
Az egyetlen negatívum az volt, hogy kiürült a vízautomata, de összességében elégedett vagyok velük.
Rozina Végh (2025. 08. 31. 14:46):
Telefonon időpontot egyeztetni a szervizbe nagyon kihívást jelent. Háromszor ígértek visszahívást, de csak harmadszorra sikerült nekik. A kommunikáció lekezelő volt és nem voltak felkészültek a telefonbeszélgetésre.
Orsika Bors (2025. 08. 31. 7:59):
Két alkalommal próbáltam autót vásárolni tőlük, de egyik sem sikerült... Először felhívtam a megadott mobil számot, hogy megnézzem, még rendelkezésre áll-e az autó. A válasz az volt, hogy persze, de amikor odaértem, azt mondták, hogy ezen a héten nincs és nem is volt ilyen eladó autójuk... Másodszor megnéztem a kocsit, és azt mondtam, hogy kis kedvezménnyel megvenném. Erre az eladó olyan lenéző, bunkó és félrevezető szavakat mondott, hogy inkább elmentem... Nem ajánlom őket.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.