Opel Duna Budapest - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Opel Duna Budapest - Budapest

Opel Duna Budapest - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 9 323 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 34 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 837 - Pontszám: 4.2

Az Opel Duna Budapest Autókereskedés Áttekintése

Az Opel Duna Budapest Váci úti autókereskedése nemcsak új, hanem használt autók forgalmazásával is foglalkozik. Azonban a vásárlók tapasztalatai vegyesek, sokan elégedettek voltak a szolgáltatás beállításaival, míg mások kritikákat fogalmaztak meg a megközelíthetőség és az ügyfélszolgálati kommunikáció terén.

Megközelíthetőség és Parkolási Lehetőségek

A kereskedés kerekesszékkel megközelíthető bejárata lehetővé teszi a mozgáskorlátozott ügyfelek számára, hogy könnyedén bejussanak a területre. Emellett a kerekesszékkel megközelíthető parkoló biztosítja, hogy mindenki könnyen parkolhasson, ám a helyszíni tapasztalatok alapján néhány vásárló említette, hogy a parkolóterület szűkös.

Pénzügyi Opciók

A vásárlás során különféle fizetési módok állnak rendelkezésre, mint például bankkártyás fizetés és hitelkártyák. Az NFC-mobilfizetés lehetősége is elérhető, amely kényelmes megoldást jelent a modern vásárlók számára.

Szolgáltatások és Ügyfélélmény

Bár sok ügyfél dicsérte a szolgáltatás beállításait, egyes vélemények szerint a kommunikáció és az ügyfélszolgálat minősége hagy némi kívánnivalót maga után. Volt, aki úgy érezte, hogy a munkafelvevő pökhendi módon bánt vele, míg mások a segítőkész szakembereket dicsérték.

Vásárlói Vélemények

Sajnos nem minden vásárlónak volt pozitív tapasztalata. Egyesek arról számoltak be, hogy több mint egy hónapja várakoztak az időpontjukra, és ígéreteket kaptak, amelyek nem teljesültek. Mások viszont elégedetten távoztak, dicsérve a gyors ügyintézést és a barátságos környezetet.

Összegzés

Az Opel Duna Budapest autókereskedés bizonyos szempontból megfelelő választás lehet, de a vásárlóknak érdemes figyelembe venniük a vegyes véleményeket. A szolgáltatás színvonala, az ügyfélszolgálat és a házhozszállítás lehetőségei kulcsfontosságúak a döntés meghozatalában. Mielőtt felkeresné a kereskedést, érdemes információt gyűjteni a legfrissebb tapasztalatokról.

Üzletünk címe

A telefon említett Autókereskedés van +3613471000

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3613471000

térkép Opel Duna Budapest Autókereskedés, Autóalkatrész-szaküzlet, Autószerelő, Gumiabroncs-szaküzlet, Használtautó-kereskedő ban Budapest

Ezek szerint a menetrenddel nyitva vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szükséges módosítani bármilyen elemet, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönet a támogatásért.

Képek

Videók:
Opel Duna Budapest - Budapest
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 34 hozzászólás érkezett.

Anna Tóth (2025. 07. 27. 21:26):
Mindenki csinál valamit, de amúgy senki sem... Már elindultam volna máshova mikor észbe kaptak... A szervíztanácsadónak fogalma nem volt amúgy mennyibe kerül egy CarPass adatszolgáltatás... Amúgy kedves mindenki, csak a szervezettség korrelál a 0-hoz...
Nikolett Kováts (2025. 07. 27. 10:14):
9 autót rendeltek olajcsere céljából, 14 órakor még mindig az utcán vártak az autók. Nagyon gáz.
Orbán Fábián (2025. 07. 27. 9:43):
Használt autót vásároltam és egészen elégedett voltam vele. Rugalmas ügyintézés és barátságos környezetben tudtuk le az autót. Nagyon ajánlom mindenkinek!
Noémi Jancsó (2025. 07. 23. 13:36):
Az autómat javították és karbantartották a szervizben. Pontosan akkor fogadták az autót, amikor megbeszéltük. Az elvégzett munkáról pontosan tájékoztattak előre. Nagyon elégedett vagyok a szervizmunkával, tökéletesen tették a dolgukat. Nagyon ajánlom őket!
Viktória Fábián (2025. 07. 22. 15:27):
Frissen végzett szervizelést kaptam az autómnak. Az átadás-átvétel pontosan megtörtént, mintha óramű pontossággal dolgoztak volna. A kollégák nagyon segítőkészek voltak és minden kérdésemre teljes körű válaszokat kaptam tőlük.
Waldemar Balog (2025. 07. 21. 23:35):
Hátráról belém jöttek és itt hoztak helyre az autót... olyan lett, mint az új... ajándékba kaptam belső és külső takarítást is.
Róbert Fodor (2025. 07. 21. 22:16):
Van egy éves Suzuki autóm. A tetőcsomagtartón van egy zárósapka, de szükségem lenne még egy darabra. A boltban azt mondták, hogy nincs raktáron és nem is lehet rendelni külön, csak az egész szettet vehetném meg 56 000 forintért. Nagyon köszönöm!!!
Laura Katona (2025. 07. 20. 10:34):
Munkahelyemre menet és hazafelé mindig elhaladok az autókereskedés előtt. Nagyon forgalmasnak tűnnek, sok autó van parkolva a környéken.
Milán Lakatos (2025. 07. 19. 19:33):
Két hete adtam be az autómat, még mindig nem tudják mi a probléma. Nem hívnak vissza, az e-mailekre sem válaszolnak. Ez egyszerűen szörnyű!
Tivadar Szabófi (2025. 07. 19. 16:10):
Jótállási igényérvényesítést egy 2019-es autó esetében, amelynek 57 000 km-t tett meg és motorblokkrepedést tapasztaltam a vásárlástól számított 1 évig: A felelősséget nem akarják vállalni, de nyugodtan, a bíróság majd elintézi! 😊 Soha ne vásároljanak itt autót!
Eszter Horváth (2025. 07. 19. 13:54):
Nagyon ajánlom ezt a szervizt. Gyors és precíz munkát végeztek. Nagyon profi és tapasztalt szakemberek...
Virág Vass (2025. 07. 19. 4:33):
Sokszor vásároltunk autókat itt. Nagyon barátságos és segítőkész emberek dolgoznak a szalonban. Nagyon elégedettek vagyunk a szolgáltatással és mindig jó tapasztalatokkal távozunk onnan. Ajánljuk mindenkinek!
Kálmán Halász (2025. 07. 18. 22:56):
Nagyon kedvesek és türelmesek voltak velem, miközben két kisgyermekemmel voltam.
Dorottya Farkas (2025. 07. 16. 12:05):
Minden tökéletes volt! Pontban reggel 8 órakor vittem be az autót, mindenki nagyon udvarias volt, és a szerelő megbízható munkát végzett! Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom őket!!!
Ybl Mátyás (2025. 07. 13. 19:01):
Az interneten találtam egy akciós átvizsgálási lehetőséget, így elvittem az autómat díjmentes ellenőrzésre és állapotfelmérésre.

Amikor odaértem, kicsit félreértés adódott az átvizsgálás árával kapcsolatban (hála az égnek az ügyfélszolgálattal már emailben tisztáztam az árakat, és a helyszínen ki volt írva a monitoron / síkképernyőn az általam ismert akciós ár 😁).

Az átvizsgálás és az állapotfelmérés kb. fél órát vett igénybe, végül is elvégezték, de ajánlatot a szükséges javításokra nem kaptam (pedig szerintem ez is része lett volna a szolgáltatásnak). Nyilvánvalóan ők is úgy gondolták, hogy a talált hibákat nem fogom márkaszervizben megjavíttatni. (Természetesen ebben az esetben nem is ott végeztem el a javításokat.)
Filip Csapó (2025. 07. 11. 3:51):
Az összes típusú autót bemutatták a szalonban, a kiszolgálás kiváló volt és a szakértő értékesítők segítőkészek voltak. Nagyon elégedett voltam velük!
Orsika Hegyi (2025. 07. 10. 6:03):
Ez igazán felháborító, amit tapasztaltam itt. Nemrég vásároltam egy vadonatúj autót és mindig ide hoztam a kötelező szervizeket. Miután 35.000 km-t mentem vele, kicseréltették az első féket. Egy évvel később elvittem a műszaki vizsgára, ahol kiderült, hogy az autóm nem mehet át a vizsgán, mert az első féket újra cserélni kellene. (Pedig azt állították, hogy egy évvel korábban már kicserélték, és még sok pénzbe került). Mikor ezt felvetettem, még a szervizben dolgozók sértődötten reagáltak. Megkérdeztem több másik szervizt is, és mindenki azt mondta, hogy sosem cserélték ki a féket, és most újra ki kell cserélni. Természetesen feljelentést tettem az ügyben. Most zajlik a nyomozás. Ez igazán a legalja...
Milán Halász (2025. 07. 09. 18:40):
Jó minőségű szolgáltatás, tisztességes áron. Legközelebb is ide fogom vinni az autómat szervizbe.
Wilma Erősfi (2025. 07. 06. 19:51):
Az ügyfél munkafelvevő hölgy hozzáállása hagy némi kívánni valót maga után. Egy egyszerű hibakód kiolvasásához azt mondta, hogy két hetet kell várni. Úgy tűnik, nem érdekli őket, ha a vevő hibás autóval távozik. A karosszéria javítás után elfelejtették visszahelyezni a külső hőmérő érzékelőjét, és amikor szóvá tettem, tagadták a mulasztást. Ehelyett javasoltak egy további diagnosztikus vizsgálatot 25000 forintért az érzékelő visszahelyezése helyett. Ez egyszerűen nevetséges.
Nándi Molnárka (2025. 07. 04. 19:01):
Itt vettem az új autómat, egy Suzuki Vitara GL + modellt, és egyszerűen imádom. Már 1000 kilométert tettem meg vele. A kollégák nagyon segítőkészek voltak, főleg Juhász Péter, aki a legnagyobb segítséget nyújtotta nekem. Ezen a platformon szeretném megköszönni neki a munkáját. Nagyon boldog és elégedett ügyfél vagyok. Bátran ajánlom ezt az autószalont mindenki számára.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.