Megjelenítve ettől 1 eddig 19 összesen 19 hozzászólás érkezett.
Az összes típusú autót bemutatták a szalonban, a kiszolgálás kiváló volt és a szakértő értékesítők segítőkészek voltak. Nagyon elégedett voltam velük!
Ez igazán felháborító, amit tapasztaltam itt. Nemrég vásároltam egy vadonatúj autót és mindig ide hoztam a kötelező szervizeket. Miután 35.000 km-t mentem vele, kicseréltették az első féket. Egy évvel később elvittem a műszaki vizsgára, ahol kiderült, hogy az autóm nem mehet át a vizsgán, mert az első féket újra cserélni kellene. (Pedig azt állították, hogy egy évvel korábban már kicserélték, és még sok pénzbe került). Mikor ezt felvetettem, még a szervizben dolgozók sértődötten reagáltak. Megkérdeztem több másik szervizt is, és mindenki azt mondta, hogy sosem cserélték ki a féket, és most újra ki kell cserélni. Természetesen feljelentést tettem az ügyben. Most zajlik a nyomozás. Ez igazán a legalja...
Jó minőségű szolgáltatás, tisztességes áron. Legközelebb is ide fogom vinni az autómat szervizbe.
Az ügyfél munkafelvevő hölgy hozzáállása hagy némi kívánni valót maga után. Egy egyszerű hibakód kiolvasásához azt mondta, hogy két hetet kell várni. Úgy tűnik, nem érdekli őket, ha a vevő hibás autóval távozik. A karosszéria javítás után elfelejtették visszahelyezni a külső hőmérő érzékelőjét, és amikor szóvá tettem, tagadták a mulasztást. Ehelyett javasoltak egy további diagnosztikus vizsgálatot 25000 forintért az érzékelő visszahelyezése helyett. Ez egyszerűen nevetséges.
Itt vettem az új autómat, egy Suzuki Vitara GL + modellt, és egyszerűen imádom. Már 1000 kilométert tettem meg vele. A kollégák nagyon segítőkészek voltak, főleg Juhász Péter, aki a legnagyobb segítséget nyújtotta nekem. Ezen a platformon szeretném megköszönni neki a munkáját. Nagyon boldog és elégedett ügyfél vagyok. Bátran ajánlom ezt az autószalont mindenki számára.
Frissen vásároltam egy 4 éves Astrát a kereskedésből, és a szervízkönyv alapján az autót itt szervizelték végig, és hidd el, a kép magáért beszél. Az utolsó szerviz 2020. november hónapban volt.
Korrekt és gyors kiszolgálás. Minden kérdésemre megfelelő választ kaptam. Kedves és segítőkész személyzet. Közel található a lakóhelyemhez. Biztosan többször fogok ide visszatérni az autómszervizelés miatt.
Karcsi nagyon jó a szakmájában. Nagyon alapos, pontos és kedves. Ha szükségem lesz szakértő segítségre, biztosan ide fogok jönni a jövőben is.
Február elején terveztünk autót vásárolni a készletről. Már több mint 1 hónapja hazudnak, sosem veszik fel a telefont, és nem adják át az autót (már 3-szor mondták, hogy most küldik be az anyagokat az okmányirodába, minden autót megcsinált az okmányiroda kivéve a miénket, biztosan elírták az alvázszámot, és más átlátszó indokokat mondanak). Hihetetlen, hogy így bánnak az ügyfelekkel, akik több millió forintot hagynak náluk.
Elméletileg az országban található egyetlen szerviz, ahol Amperát javítanak. Az állapotfelmérés ára általában 5000 forint minden típusú autó esetében, kivéve az Ampera esetében, amelynek ára 20000 forint. Pontos időpontra érkeztem, és csak fél óra volt, mire az autót befogadták a szervizbe. Kb. 15 perc alatt elvégezték az állapotfelmérést, egy papírra felírták a szabad szemmel látható hibákat. Megállapították, hogy az autó alján van egy sérülés, de én magam nem tudtam megnézni, mivel nem volt lehetőség a műhelyben, amikor az autó fent volt az emelőn. Az akkumulátorról annyit mondtak, hogy "ok". Nem voltak hajlandóak nyomtatott szerviztörténetet adni. A legrosszabb az volt, hogy a szoftverfrissítésért extra díjat számoltak fel. Az egyik legrosszabbul elkölthető 20 ezer forint volt. Soha többé Opel Duna.
Mindig pontosan fogadtak, a megbeszéltek szerint dolgoztak és előre egyeztettek velem telefonon az esetleges plusz költségekről. Nagyon elégedett vagyok a szerviz szolgáltatással!
Nagyon kedves és aranyos munkafelvevő Krisztina, aki rugalmasan tudja intézni minden szervizzel kapcsolatos dolgot. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásával és mindig segítőkész volt velem. Nagyon ajánlom őt bárkinek, aki autót vásárolna vagy szervizeltetne.
Az autót itt vettük és itt szervizeltettük, minden rendben volt. A kereskedő Szalma Dániel nagyon kedves, udvarias és segítőkész volt. Teljes mértékben elégedettek vagyunk az Opel Duna kereskedéssel.
Nappal voltam bent, és úgy tűnik, a külcsín alapján döntötték el, hogy nem vagyok fontos számukra ügyfélként... pedig csak munka miatt ugrottam be, és tényleg le akartam cserélni az autómat!
Kedvesek és segítőkészek! Értenek a dolgukhoz, és jól végzik. Nagyon jó hely ez!
Nagyon kedves kiszolgálás, gyors ügyintézés. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
1. Nem lehet parkolni a környéken.
2. Az autót ugyanazzal a hibával adták vissza két héttel azelőtt, mint amikor leadtam.
3. A szervizfelvétel nevetséges. Még 1-2 fő esetén is legalább egy órát kell várni.
Minden az elvárásainknak megfelelő volt. Rendes és gyors ügyintézésben volt részünk egy barátságos, minden kérdésre válaszolni tudó úriember részéről.
A ügyfelekkel való kommunikáció kritikán aluli. Amikor oda megyünk átalakítani, fizetünk érte, de úgy éreztetik velünk, mintha Ők tennének szívességet.