Opel Sziget márkakereskedés és szerviz - Szigetszentmiklós

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Opel Sziget márkakereskedés és szerviz - Szigetszentmiklós

Opel Sziget márkakereskedés és szerviz - Szigetszentmiklós

Közzétéve:: - Találatok: 7 132 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 76 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 764 - Pontszám: 4.4

Autóvásárlás és Szervizélmény az Opel Sziget Márkakereskedésben

Az Opel Sziget márkakereskedés és szerviz Szigetszentmiklóson egy kiváló lehetőséget kínál az autók szerelmeseinek. Az ügyfelek véleménye alapján a kereskedés kiemelkedő szolgáltatásaival és kedves, segítőkész személyzetével biztosítja a vásárlás és szervizelés élményét.

Fizetési Lehetőségek

A vásárlás során a fizetés többféle módon történhet. Az NFC-mobilfizetés gyors és kényelmes megoldást nyújt mindazok számára, akik nem szeretnének készpénzes tranzakcióval bajlódni. Ezen kívül bankkártyás fizetéssel és hitelkártyás fizetéssel is rendezhető a vételár, amely megkönnyíti a vásárlást, hiszen mindenki a számára legmegfelelőbb módon intézheti a tranzakciót.

Házhoz Szállítás és Helyben Vásárlás

Az Opel Sziget kereskedés lehetőséget biztosít házhoz szállításra is, amennyiben az ügyfél ezt igényli. Ezen kívül a helyben vásárlás lehetősége is adott, ahol az érdeklődők megtekinthetik az autókat, és közvetlenül személyesen intézhetik ügyeiket.

Megközelíthetőség

Fontos szempont a megközelíthetőség, amely az Opel Sziget esetében kiemelkedően jó. A kereskedés kerekesszékkel megközelíthető bejárata és kerekesszékkel megközelíthető parkoló biztosítja, hogy mindenki könnyedén eljuthasson a helyszínre, függetlenül mozgási képességeitől.

Szolgáltatás Beállításai

A kereskedésben a szolgáltatás beállításai rugalmasan alakíthatók az ügyfelek egyedi igényei szerint. A személyzet folyamatosan figyel a vásárlók kéréseire, és segítőkészen áll rendelkezésükre, amit a visszajelzések is tükröznek:

  • "Kiváló élményt nyújtott ez az autószalon! A fiatal, kedves és rendkívül profi csapat gyorsan és pontosan diagnosztizálta az autóm problémáját."
  • "Gyors, hatékony és kedves ügyintézés már nem első alkalommal.”
  • "Szeretnénk megköszönni azt a kiemelkedő figyelmet és segítőkészséget, amelyet autóvásárlásunk során tanúsítottak."

Összegzés

Az Opel Sziget Márkakereskedés és Szerviz Szigetszentmiklóson a vásárlás és autószerviz ideális helyszíne. Az ügyfelek elégedettségét szolgáló különböző lehetőségek, kedves kiszolgálás és szakmai hozzáértés mindenkit magával ragad. Ha Ön is új autót vásárolna, vagy csak szervizeltetni szeretné gépjárművét, érdemes ellátogatnia ide!

Ezen a helyen találhat meg minket

A kapcsolattartó említett Autókereskedés van +3617707080

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3617707080

térkép Opel Sziget márkakereskedés és szerviz Autókereskedés, Autóalkatrész-szaküzlet, Sofőrszolgálat, Opel-forgalmazó ban Szigetszentmiklós

Ezek szerint a menetrenddel nyitva vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szeretne módosítani bármilyen elemet, amelyet nem pontosnak tart ez a weboldal kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk azonnal. Előre köszönjük.

Képek

Videók:
Opel Sziget márkakereskedés és szerviz - Szigetszentmiklós
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 76 hozzászólás érkezett.

Bertalan Wagner (2025. 10. 17. 6:45):
Nagyon kedvesek és segítőkészek az emberek, fantasztikusak az értékesítők és a személyzet is. Mindig van valami ital, cappucino vagy kávé, amikor ott vagyok. :) 🙂 …
Nikolett Ferenc (2025. 10. 16. 1:11):
Megpróbáltunk érdeklődni a lehetőségről, de úgy tűnik, hogy nem volt megfelelően felkészült eladási megbízott személy.
Dénes Varga (2025. 10. 15. 6:28):
Rendkívüli szakértelem és kiváló szolgáltatás! Nagyon kedves, udvarias és tisztelettudó módon viselkedett velem Mónika. Maximális segítségnyújtása meghatározó volt. Mindenkinek ajánlom (sőt, teszem is!), kötelező érzelmekkel, amikor mindenki érzi a szeretetteljes autóajánlatot. Nagyon fontos!!! Hálás köszönet Mónikának!
Az autópróba során elengedhetetlen élmény volt az általa biztosított biztonság.
Számomra fontos volt a döntés során is a legjobb ajánlatot kapni.
Sok sikert kívánok és újra hálásan köszönöm mindazt, amit nekem jelentettél.
Teljes szívemből ajánlom mindenkinek!!!
Tisztelettel: Gné Kata
Zebulon Tófalvi (2025. 10. 12. 9:26):
Nekünk Kovácsné Zimmermann Mónika volt az ügyintézőnk és teljes mértékben elégedettek voltunk vele. Nagyon segítőkész, kedves és precíz volt. Köszönjük szépen!
Vivien Pappfi (2025. 10. 12. 7:30):
Jó hely, gyorsak. Csak ajánlani tudom őket.
Volt egy kisebb horpadás az autóm hátsó ajtaján, egy lakatos megmondta, hogy 200 ezer lesz a javítás festéssel együtt. Elvittem a márkaszervizbe, és ott kevesebb, mint a feléért megcsinálták. A festéssel együtt csak 90 ezer volt. Nagyon elégedett vagyok!
Yvonna Ács (2025. 10. 12. 5:48):
Egy internetre hirdetett használt autót mentünk megnézni. A telepen talált autónak kb. annyi köze volt a hirdetésben szereplőhöz, hogy mindkettő Opel, és mindkettő fekete...

Az eleinte úgy tűnt, hogy egy szép állapotban lévő, jól karbantartott, és nekem megfelelő kiegészítőkkel rendelkező autót találtam Önöknél a hirdetés és főleg a képek alapján, de ehhez képest egy jóval gyengébb felszereltségű, lepusztult roncsot találtunk az udvaron (megkérdeztük, biztosak vagyunk, hogy ez az egyetlen ilyen 1.7 CDTi Opel a telepen). Előzetesen csak annyi információt kaptam, hogy a motorháztetőn némi lakkhiba van. A képeken ez nem látszott, de mivel a autó már 14 éves, nem tartottam nagy problémának. Megkaptam a rendszámot sms-ben (köszönöm), ellenőriztem az JSZP-n, itt már csíptem volna.

A hirdetésben volt szó félbőr ülésekről, ennek ellenére örültem, hogy a képek alapján jobb minőségű szövet sportülések vannak a kocsiban. A platformon látható fotók alapján valóban félbőr üléseket kaptam, tehát vagy más autó volt, vagy cserélték a kárpitot. A többi hiba csak helyszínen tűnt fel: nem csak néhány lakkleválás van a motorháztetőn, hanem darabokban is lepattogzott, ahogy a karosszéria más részein is. Az egyik lámpa majdnem vadonatúj, a másik pedig szörnyű, elkopott és régi. Az ajtón lévő króm díszcsík nem illeszkedik a hátsó ablak alatti szintbe - lehet, hogy valami történt a jobb oldallal. A bal oldali tükör háza több helyen törött, az autóról mindenhol lepattogzik a festék, műanyag elemeken repedések vannak, kiábrándító látvány. A felni is teljesen eltér a hirdetésben látottól, de ezt a téli-nyári váltásnak tudjuk be.

Beltér: a hirdetés képei alapján egy szép állapotban lévő, szövet sport belső, bőr-sportkormánnyal, tempomattal, GID kijelzővel, mp3-képes CD30 fejegységgel, digitális klímával, az alu pedálokkal, szép, gondozott állapotban. Igazán csak a CD30 fejegység maradt meg, de az sem a mp3 változat. Valóban félbőr ülések, ahogy a hirdetésben is szerepel, de a középkonzolról már lepattogzik a festék, a GID kijelző helyett BID (ez hiányosság számomra), a kormány műanyag és kopott, mintha legalább 4-500 000 km-t futott volna, ellentétben a hirdetett 223 000-rel. Ezt támasztja alá a pedálsor is: nincsenek az alu pedálok, csak a kopott gumipadok, a fékpedál kopottsága szinte teljesen eltűnt, ilyen rongyos pedálsort még nem láttam autóban. Nincs tempomat (nem is volt említve a hirdetésben, de a képeken látható), a tetőkárpit hanyagul van felaggatva, a hátsó világítás is hiányzik és a pohártartó sem figyelmesen kezelve.

Az összképhez képest - csak "viccből" - elindítottam a motort, jól jár, de a sebességváltó is rossz állapotban volt. Nem mertem volna túraútra vinni, nemhogy vásárolni, és felelősséget vállalni érte. Teljes mértékben csalódott voltam, és soha többet nem megyek az Opel Sziget közelébe.
Márk Bogdán (2025. 10. 10. 4:14):
Egy Opel Insigniát vittem olajcsere céljából, és bár az eredeti időpont még egy hetet váratott volna magára, én egy fél órával korábban érkeztem. A soron következő szervízmunkás azonnal nekiállt a munkának, és gyakorlatilag készen volt az autóm, mielőtt hivatalosan be lett volna írva. Köszönöm szépen! :)
Nándi Németh (2025. 10. 08. 2:14):
Az üzlet csodálatos, a fogadtatás udvarias és az itt dolgozó munkatársak nagyon kedvesek, segítőkészek és felkészültek voltak. Minden kérdésünkre gyorsan és pontosan válaszoltak. Nagyon köszönjük ezt a pozitív élményt.
Wendy Illés (2025. 10. 07. 22:41):
Paksból érkeztünk Szigetszentmiklósra az Opel márkakereskedésbe. Az ügyintézők szinte baráti fogadtatásban részesítettek minket. A szalon gyönyörű volt. Egyszóval nem tudom, mit más mondhatnék: Maximálisan elégedettek vagyunk.
Yanush Urbán (2025. 10. 07. 7:51):
Ika, Móni, Attila és persze mindenki más!
Nagyon köszönjük nektek, hogy ilyen segítőkészek, kedvesek és aranyosak vagytok.
Doktorok
Barbara Juhász (2025. 10. 07. 4:18):
Amióta ide járok a szervízbe, maximálisan elégedett vagyok mind a munkával, mind az ügyfél fogadással, valamint a rugalmas időpont egyeztetéssel és a vezetőséggel. Csak ajánlani tudom! 😊
Hunor Balogh (2025. 10. 07. 1:07):
Rendszeresen látogatom az Opel szervizt a Szigeten több autómmal is, és nagyon elégedett vagyok velük. A munkatársak kedvesek és segítőkészek, külön köszönet érte Palinak. A recepciós hölgy, Mónika, rendkívül kedves és segítőkész, mindig mosolyog. Csak ajánlani tudom mindenkinek! :)
Mónika Pappfi (2025. 10. 06. 21:31):
Nagyon kedvesek és segítőkészek voltak az ott dolgozók. Autóvásárlás előtt álltunk, és mindenről részletes tájékoztatást kaptunk. A kávé pedig nagyon finom volt, köszönjük szépen! :)
Soma Varga (2025. 10. 06. 8:10):
2 évvel ezelőtt vettem meg a Crossland x-em, nagyon elégedett vagyok vele, a szervizelésre is csak ide járok, kedves fogadtatás, segítőkészek! Gyönyörű lett a karácsonyi dekoráció!
Diana Orbán (2025. 10. 05. 5:09):
Nagyon elégedett vagyok mindennel. Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt. Az új autó ügyintézése gyorsan és gördülékenyen zajlott. Mindent részletesen és szakszerűen magyaráztak el nekem. Nagyon örülök a jó tapasztalatnak!
Norbert Bors (2025. 10. 04. 14:49):
Nagyon kedvesek voltak velem ma, a csapat nagyon profi módon végezte az eredetvizsgálatot. Külön köszönet K. Mónikának, aki nagyon kedvesen foglalkozott velem várakozás közben.

Biztos vagyok benne, hogy ide fogok visszajönni, amikor autót veszek, mert tudom, hogy itt az ügyfél az első. Köszönöm.
Károly Rigó (2025. 10. 04. 12:42):
A kiválasztott Opel Crossland miatt látogattunk el az autókereskedésbe. Nagyon kedves volt Gábor értékesítő és Mónika kolléganő, akik segítőkészek voltak és nagyon udvarias vendéglátásban részesültünk, miközben az új autó vásárlása mellett döntöttünk. Teljes szívemből ajánlom az Opel Sziget kereskedést! Üdvözlettel, Surányi Boldizsár
Franciska Illés (2025. 10. 03. 19:06):
Rugalmas hozzáállás, ügyfélbarát ügyintézés, mindenkinek ajánlom őket. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal.
Ervin Kádár (2025. 10. 03. 12:15):
Az új autó vásárlása nem is lehetett volna jobb helyen. Egy Grandland X-et vettünk, és egyszerűen csodálatos teljesítményt nyújt. Annak ellenére, hogy kismotorral rendelkezik, hihetetlen ereje van. Csak 6 hete vásároltuk meg, és nem csalódtunk benne egy pillanatra sem. Az Opel Sziget munkatársai nagyon kedvesek és barátságosak, mindig az ügyfelek állnak az első helyen számukra. A szakértelmük kiváló, és bármilyen kérdésem lenne, mind a hölgyek, mind az urak gyorsan és pontosan válaszolnak rájuk. 😊 Biztos vagyok benne, hogy legközelebb is ide fogunk jönni.
Patrik Oláh (2025. 10. 02. 10:53):
Nagyon jó az ügyintézés. Nagyon szép a szalon! Teljesen elégedett vagyok! (A dolgozók nagyon összetartóak, úgy érzem, mint egy kis család.) Csak pozitív tapasztalataim vannak erről a helyről.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.