Pappas Auto - 13. kerület - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Pappas Auto - 13. kerület - Budapest

Pappas Auto - 13. kerület - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 8 008 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 44 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 769 - Pontszám: 4.3

Pappas Auto - 13. kerület: Szolgáltatások és Megközelíthetőség

A Pappas Auto a főváros szívében, a 13. kerületben található, amely a prémium autók és szolgáltatásaik terén kiemelkedő hírnévnek örvend. Az üzlet megközelíthetősége kiemelkedő, hiszen kerekesszékkel megközelíthető parkoló áll a látogatók rendelkezésére, így mindenki számára könnyen elérhető.

Kerekesszékkel Megközelíthető Bejárat és Szolgáltatások

A bejárat kerekesszékkel megközelíthető, amely biztosítja, hogy a mozgáskorlátozott ügyfelek is kényelmesen, akadálymentesen látogathassák az autószalon szolgáltatásait. A vásárlói élményt tovább növeli a különféle szolgáltatás beállításai, amelyek a járművek karbantartásától kezdve a szakszerű javításokig terjednek.

Házhoz Szállítás és Ügyfélszolgálat

A házhoz szállítás lehetősége a Pappas Auto egyediségének része, amely megkönnyíti a járművek kezelését az ügyfelek számára. Az ügyfélszolgálat színvonala vegyes képet mutat a vásárlói visszajelzések alapján. Míg sokan megdicsérik az ügyintézők segítőkészségét, mások a Mercedes-Me szolgáltatással kapcsolatos problémákról számoltak be, amelyek nem megoldódtak időben.

Vásárlói Vélemények

Több vevő elégedetlenségét fejezte ki a szolgáltatásokkal kapcsolatban. Az egyik vásárló tapasztalata szerint, miután a Mercedes-Me szolgáltatást megvásárolta, annak aktiválása hosszú időt vett igénybe.

Mások viszont dicsérték a szervizt, kiemelve a munkafelvevők segítőkészségét, mint például Szűcs László nevét, aki professzionálisan kezelte a folyamatokat.

Mindezek ellenére a szerviz gyorsasága és rugalmassága vegyes érzéseket keltett az ügyfelekben, hiszen míg vannak, akik elégedettek voltak a gyors ügyintézéssel, mások hosszú várakozásokról panaszkodtak.

Összegzés

A Pappas Auto - 13. kerület természetesen megfelelő hely a prémium autók vásárlására és szervizelésére, de a vásárlói tapasztalatok alapján a szolgáltatások minősége változó. A kerekesszékkel való megközelíthetőség és a házhoz szállítás lehetősége mindenképpen figyelemre méltó, azonban a kommunikáció és az ügyfélszolgálat javítása érdekében érdemes lenne még több figyelmet fordítani a vásárlói igények kielégítésére.

Üzletünk ezen a helyen található

A kapcsolattartó fentebb említett Autókereskedés van +3614512200

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3614512200

térkép Pappas Auto - 13. kerület Autókereskedés, Autószerelő, Sofőrszolgálat ban Budapest

Üzletünk szolgáltatási ideje:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek (Ma) ✸
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá változtatni bármilyen elemet, amelyet nem helyesnek tart ez a weboldal kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk azonnal. Előre köszönet a támogatásért.

Képek

Videók:
Pappas Auto - 13. kerület - Budapest
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 44 hozzászólás érkezett.

Ágota Kovách (2025. 09. 10. 10:30):
Az autószerelés valaha volt. Csak egy egyszerű kerékcserére mentem ... a megegyezett időpontra nem is voltam jegyezve, pedig még emailt is kaptam az időpontról. A félórás procedúra így közel négy órámbe telt. Még egy "elnézést" sem hallottam. Szervezetlenség és káosz, érdektelen és flegma dolgozók várnak itt. Menjetek inkább más Mercedes szervizbe! Szerencsére több is van Budapesten...
Leila Nagyfi (2025. 09. 09. 9:25):
Először is, kiemelném a szerviz és a munkafelvevő kolléga munkáját, mivel számukra vettem igénybe ezt a szolgáltatást. A júliusi éves szervizem során minden rendben zajlott, reggel 8-kor vittem be az autót, délután már el is vihettem. Beadtam két garanciális kérvényt is, amelyeket pár hét alatt elbíráltak és tájékoztattak, hogy az egyik alkatrész beszerzése hosszabb időt vesz igénybe. Amint megkapták az alkatrészt, azonnal egyeztettünk időpontot, reggel 8-kor leadtam az autót, délután már hazamehettem vele. Nagyon elégedett vagyok mind a munkájukkal, mind a hozzáállásukkal, nagy örömömre szolgál, hogy mindkét garanciális kérelmemet elfogadták. Csak ajánlani tudom!
Levente Faragó (2025. 09. 03. 0:39):
Nagyon jó autókereskedéseik vannak, tapasztalt értékesítőik és szerviztanácsadóik vannak.
Rafael Farkas (2025. 08. 29. 16:50):
Az ügyintézővel való kommunikáció katasztrofális volt, alig lehetett követni, amit mondott, mintha csak össze-vissza beszélt volna, és mindegyik információt kényszerrel kellett kihúzni belőle. Szerencsére a második mondatban legalább érthetően közölte velem a várható költséget. Amikor telefonon érdeklődtem az autóm státuszáról, nem volt túl barátságos. A "Lehet indulni" szavakkal üzent, hogy készen van a jármű.
Flórián Hegyi (2025. 08. 26. 19:12):
Az értékesítő nem túl segítőkész. Az alapinformációkat csak rákérdezésre adta meg, lehetne sokkal jobban felkészült és udvariasabb, barátságosabb is lehetne.
Ottó Balog (2025. 08. 26. 9:25):
Náluk vásároltuk meg az autónkat és szívből ajánlom mindenkinek őket! Több szalonban jártunk, de végül az őket választottuk, mert nagyon kedvesek és segítőkészek voltak mindenben. Külön kiemelném Heinczinger Jánost, aki profizmusával, szakértelmével és 100%-os ügyfélcentrikus hozzáállásával végigsegített minket a kocsi kiválasztásától egészen a kocsi átadásáig mindenben. Nagyon elégedettek vagyunk velük!
Zita Lengyel (2025. 08. 26. 6:47):
Teljesen korrekt ügyintézés, az éves átvizsgálás jóval a megjelölt időpont előtt kész lett. Az ügyintézők segítőkészek, a környezet, tisztaság, stb. kiváló. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással és mindenkinek ajánlom!
Tadeusz Hegyi (2025. 08. 25. 16:17):
A szerviz fantasztikus. Nagyon udvarias és profi szakemberek dolgoznak ott. Viszont az autónak a kétéves 250B alvázával már másodszor ugyanott van probléma...
Kinga Farkas (2025. 08. 25. 7:38):
Kiváló szolgáltatás és hibák pontos azonosítása. Nagyon kedvesek voltak. Nagyon elégedett vagyok velük.
Hugó Varga (2025. 08. 24. 17:44):
A szalon teljesen rendben van, a kiállított autók nagyon jól felszereltek, bizonyos modellek szállítási határideje azonban elég hosszú lehet, akár egy év is. Nagyon izgatottan vártam, de végre megjöttek az elektromos modellek is! Ez az, amire már régóta vártam!
Sarolta Hegyi (2025. 08. 21. 9:17):
Húsz perc után még mindig senki sem szólt hozzám.
( S560)
Inkább eljöttem.
Körül néztem másik autószalonokban.
Zsófia Bors (2025. 08. 21. 1:46):
Flegus barátom mindig ide hozza a kocsiját szerelésre. Már jó pár éve. Meg kell hagyni, még sosem hagyta őt cserben a merci.
Az ár nem olcsó, de a szolgáltatásuk hibátlan mindig!
Gyorsak, pontosak és precízen dolgoznak!
Csak ajánlani tudom őket!
András Jancsó (2025. 08. 20. 19:44):
Igen, igen jó minőségű szolgáltatás. Berta Gábor értékesítő nagyon profi.
Dionys Dankó (2025. 08. 11. 10:34):
Lehet, hogy a hétvégi időpont miatt, de 15 percig bolyongtunk a szalonban, és senki nem kérdezte meg, hogy hogyan segíthetnek nekünk, vagy miért látogattunk el oda.
Bendegúz Kiss (2025. 08. 09. 1:13):
Régóta hűséges vevője vagyok ennek a remek autóalkatrész üzletnek, ahol mindig megtalálom, amire szükségem van az idős Daimleremhez. Egyik alkalommal, néhány évvel ezelőtt, még az esti órákban is beugrottam, és nemcsak az alkatrészekről, hanem a világ dolgairól is beszélgettünk egy kicsit. Nagyszerű hangulatban telt az egész, és teljesen elégedett voltam a szolgáltatással.
Kornél Csapó (2025. 08. 05. 23:41):
Az egyik kollégám felhívta őket, hogy időpontot egyeztessen velük, erre a hölgy azt mondta: "Ne hívogasson! Mit hívogat? Nem érek rá!" 😅 ...
Yvonna Horváth (2025. 08. 02. 2:55):
Felülvizsgálat és javítás hazánk legnagyobb csillagos márkaszervizében.
Precíz, ügyfélközpontú szolgáltatás a folyamat minden szakaszában, beleértve a technikussal történő egyeztetést, a karbantartási munkákat és az elszámolást is.
Külön köszönet Császár Martin nevű műhelyvezetőnek, aki nagyon segítőkészen, magas szinten menedzselte a folyamatot.
Ajánlott egység és szolgáltatás.
Csanád Hegedűs (2025. 08. 02. 0:21):
Teljesen pozitív élmény volt! Mostantól csak ide fogok járni szervizbe. Nagyon kedvesek és profik.
Dionys Lukács (2025. 08. 01. 12:27):
Beléptem anélkül, hogy előre bejelentkeztem. Többféle típus is érdekelt engem. Kezdetben lehetőségem volt körülnézni, kipróbálni és beleülni az autókba. Amikor kérdéseim voltak, az egyik értékesítő szívesen segített. Minden kérdésemre választ kaptam. Kávéval is megkínáltak. A szalon tiszta és rendezett volt, még a mosdó is.
Dalma Nagy (2025. 07. 30. 5:40):
Kiváló ügyfélszolgálat, figyelnek az emberekre. Rugalmasak, bátran ajánlom neked őket.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.