Pappas Auto - 13. kerület - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Pappas Auto - 13. kerület - Budapest

Pappas Auto - 13. kerület - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 7 868 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 22 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 769 - Pontszám: 4.3

Pappas Auto - 13. kerület: Szolgáltatások és Megközelíthetőség

A Pappas Auto a főváros szívében, a 13. kerületben található, amely a prémium autók és szolgáltatásaik terén kiemelkedő hírnévnek örvend. Az üzlet megközelíthetősége kiemelkedő, hiszen kerekesszékkel megközelíthető parkoló áll a látogatók rendelkezésére, így mindenki számára könnyen elérhető.

Kerekesszékkel Megközelíthető Bejárat és Szolgáltatások

A bejárat kerekesszékkel megközelíthető, amely biztosítja, hogy a mozgáskorlátozott ügyfelek is kényelmesen, akadálymentesen látogathassák az autószalon szolgáltatásait. A vásárlói élményt tovább növeli a különféle szolgáltatás beállításai, amelyek a járművek karbantartásától kezdve a szakszerű javításokig terjednek.

Házhoz Szállítás és Ügyfélszolgálat

A házhoz szállítás lehetősége a Pappas Auto egyediségének része, amely megkönnyíti a járművek kezelését az ügyfelek számára. Az ügyfélszolgálat színvonala vegyes képet mutat a vásárlói visszajelzések alapján. Míg sokan megdicsérik az ügyintézők segítőkészségét, mások a Mercedes-Me szolgáltatással kapcsolatos problémákról számoltak be, amelyek nem megoldódtak időben.

Vásárlói Vélemények

Több vevő elégedetlenségét fejezte ki a szolgáltatásokkal kapcsolatban. Az egyik vásárló tapasztalata szerint, miután a Mercedes-Me szolgáltatást megvásárolta, annak aktiválása hosszú időt vett igénybe.

Mások viszont dicsérték a szervizt, kiemelve a munkafelvevők segítőkészségét, mint például Szűcs László nevét, aki professzionálisan kezelte a folyamatokat.

Mindezek ellenére a szerviz gyorsasága és rugalmassága vegyes érzéseket keltett az ügyfelekben, hiszen míg vannak, akik elégedettek voltak a gyors ügyintézéssel, mások hosszú várakozásokról panaszkodtak.

Összegzés

A Pappas Auto - 13. kerület természetesen megfelelő hely a prémium autók vásárlására és szervizelésére, de a vásárlói tapasztalatok alapján a szolgáltatások minősége változó. A kerekesszékkel való megközelíthetőség és a házhoz szállítás lehetősége mindenképpen figyelemre méltó, azonban a kommunikáció és az ügyfélszolgálat javítása érdekében érdemes lenne még több figyelmet fordítani a vásárlói igények kielégítésére.

Üzletünk ezen a helyen található

A kapcsolattartó fentebb említett Autókereskedés van +3614512200

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3614512200

térkép Pappas Auto - 13. kerület Autókereskedés, Autószerelő, Sofőrszolgálat ban Budapest

Üzletünk szolgáltatási ideje:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá változtatni bármilyen elemet, amelyet nem helyesnek tart ez a weboldal kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk azonnal. Előre köszönet a támogatásért.

Képek

Videók:
Pappas Auto - 13. kerület - Budapest
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 22 hozzászólás érkezett.

Dionys Ungvári (2025. 07. 22. 5:42):
A 1GLC 63 S típusú autót akartam kipróbálni, de azt mondták, hogy nem tudják odaadni, mert nincs rajta sisak és téligumi. De az nem is lényeg, hogy az autó eleje törött volt, és így próbálták eladni. Juj, az én pénzemre megvan, de még mindig nem kaptam választ azzal kapcsolatban. Negatív tapasztalatom van ezzel az autókereskedéssel.
Xaviera Kozma (2025. 07. 20. 23:06):
Az alufelnis kerékőr hiányzik. Van egy lassú defekt. A gumis műhelyben nem tudják levenni a kereket, ezért kértem segítséget a szerviztől. Egy hölgy telefonon közölte, hogy csak időpontot tudnak adni, és jelentkezzek be négy nappal később. 21. századi Mercedes! Tényleg???? Ilyen hozzáállással jobb lenne kókány Bt, mint szakszerviz.
András Kovári (2025. 07. 19. 21:44):
Az autóm javítása nagyon hosszadalmas volt, mert a műhely nem volt kellőképpen kommunikatív. 1.080.000 Ft-ot fizettem az autó javításáért, de külön kellett kérnem, hogy mossák le és takarítsák ki a járművet az átvételkor. Főleg úgy, hogy a számlán is szerepelt a karosszéria javítás tétele. Piszkos autó? Furcsa.
Xavier Balogh (2025. 07. 18. 17:24):
Az én KIA autómnak még nem volt egy éves, de már többször is elromlott. A vezetőség levelében ígérték, hogy az első kötelező szerviz ingyenes lesz a sok kellemetlenség miatt. Nagyon felháborodtam, amikor hangosan elutasítottak...
Gedeon Balog (2025. 07. 17. 2:28):
Csatlakozva a korábbi véleményekhez: A szerviz csillagot nem érdemel.
Éves szervizre vittem az autómat, és ahelyett, hogy 2-3 órát mondtak volna, összesen 4,5 órát tartott. Ráadásul még a szoftverfrissítést sem sikerült megcsinálni az általuk ígért hat órás idő alatt.
Az ügyintézés viszont nagyon profi volt.

Miután kivizsgálták az ügyet, megírtam a véleményem. 🤷‍♂️
Irén Fábián (2025. 07. 16. 4:06):
1 éves Kia matricával rendelkező autómat szerettem volna elvinni első szervizre, így tegnap az internetes foglalásnál kiválasztottam a nekem megfelelő időpontot. Ma reggel egy nagyon kedves hölgy hívott fel, hogy inkább vigyem az autómat ahol vettem, azaz a Pappas-hoz...

A probléma csak az, hogy mivel a Pappas csupán egy utcányira van otthonomtól, azt gondoltam, egyszerűbb lenne ide vinni, mint Veszprémbe vagy még rosszabb, Budapestre azon céghez, ami messze van innen (ráadásul a vásárláskor kifejezetten kérdeztem az értékesítőtől, és ő azt mondta, hogy bármelyik KIA szervizben szervizeltethetem az autóm, így nem igazán értettem a problémát).

Na mindegy, mit tehetnék, időpontot kértem egy másik szervizbe a városban, ahol azonnal adtak időpontot és nagyon kedvesek voltak.

Természetesen tudom, hogy ha egy milliós AMG Mercivel érkeztem volna, akkor valószínűleg máshogy viselkedtek volna velem, de azért nem érzem fairnek ezt a hozzáállást. Az osztrák szolgáltatási színvonal olyan messze van ettől a hozzáállástól, mint amennyire távol van a forint az eurótól...
Wilma Barna (2025. 07. 14. 23:00):
Csodálatos hely, fantasztikus kínálattal. Az ott dolgozók nagyon kedvesek és segítőkészek. Egyértelműen ajánlom mindenkinek!
Waldemar Gál (2025. 07. 14. 16:32):
Nem mindig lesz 100%-os az eredmény a javítások után, de nagyon figyelmesek és precízek.
Ágnes Zoltán (2025. 07. 13. 17:22):
Szakértők vagyunk az autókereskedelem és szerviz területén.
József Király (2025. 07. 10. 17:33):
Tisztelt Mercedes hívek! Az a leggyönyörűbb történet, amelyben végül minden jóra fordul. Általában a dolgok nem maguktól fordulnak jóra, hanem van egy pozitív hős, aki tesz érte, hogy boldog befejezés legyen. Ebben az esetben Balázs Dániel a főszereplő, aki birtokolja az erőt és tudja, hogyan kell használni azt. Ez tipikus esete annak, amikor az értelem és a szakmai erőforrás egy kézben találkozik. Köszönöm, Dániel. Csak így tovább! Az erő legyen veled!
Enikő Gönczi (2025. 07. 07. 10:18):
,,Az autószerelésen jártam. Kiemelkedő teljesítmény volt. Kedves információs pult, hihetetlenül segítőkész munkatársak. Mindenkinek ajánlom!"
Odett Faragó (2025. 07. 04. 2:31):
Örömünkre szolgál, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szervíz gyorsaságával és az ügyintézéssel kapcsolatban tapasztalt problémákkal. Megértjük, hogy fontos számára a gyors és pontos tájékoztatás a szolgáltatásokkal kapcsolatban. Természetesen továbbítjuk a visszajelzést a megfelelő osztályoknak annak érdekében, hogy javítsunk az ügyfélszolgálatunkon és a szervíz folyamatain. Köszönjük, hogy megosztotta velünk gondolatait, és bízunk benne, hogy a jövőben pozitívabb tapasztalatokkal szolgálhatunk Önnek.
Marcell Mészáros (2025. 07. 03. 20:43):
Gyors kiszolgálás és segítőkészség rendkívül fontos a járműalkatrészek beszerzése területén.
Bela Szőke (2025. 07. 01. 3:12):
Alkatrész miatt hívtam őket, de 4x kapcsoltak át másik mellékre, közben az autómata folyamatosan kántálta, hogy "köszönjük hívását, hívása fontos számunkra", majd az ötödik melléken a szerelőkolléga kinyomta a hívást.
Csak rosszakat hallottam róluk, de úgy gondoltam, hogy adok nekik egy esélyt...
Komolytalan, undorító, gyökérbanda...
Ferenc Takáts (2025. 06. 28. 11:22):
Mindig nagyon kedvesek voltak velem. Soha nem volt probléma a szerviz minőségével. Már több helyen jártam, mielőtt rájuk találtam volna.
Jordán Ungvári (2025. 06. 27. 12:26):
Nagyon finom volt a süti a büfében. És nagyon pofásnak tűnt az új S-Klasse! :)
Péter Varga (2025. 06. 24. 1:05):
Minden ügyfél más, értékesítői hozzáállás változó! Egyedi "márka-tapasztalat"! Elég tágas bemutató terem! Különböző típusok közvetlen megismerésének lehetősége van!
Vivien Balogfi (2025. 06. 17. 18:06):
A Pappas Autónál úgy érezheted magad, mintha az autók világában járnál. Magas színvonalú kiszolgálás, szakértelem, rendkívül udvarias személyzet és gyönyörű környezet vár rád!
Felix Oláh (2025. 06. 16. 11:19):
Kedves és segítőkész hozzáállás, megbízható ügyintézés, és gyors munkavégzés. Magas minőségű szolgáltatás.
Nikoletta Dudás (2025. 06. 14. 19:27):
A kis Smartomhoz vettem egy kiegészítőt. Nagyon kedves értékesítő foglalkozott velem és mindenben maximális segítséget nyújtott. A rendelt tartozék már másnap megérkezett. Telefonon értesítettek, és elmentem a kért eszközért.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.