Pappas Auto - 13. kerület: Szolgáltatások és Megközelíthetőség
A Pappas Auto a főváros szívében, a 13. kerületben található, amely a prémium autók és szolgáltatásaik terén kiemelkedő hírnévnek örvend. Az üzlet megközelíthetősége kiemelkedő, hiszen kerekesszékkel megközelíthető parkoló áll a látogatók rendelkezésére, így mindenki számára könnyen elérhető.
Kerekesszékkel Megközelíthető Bejárat és Szolgáltatások
A bejárat kerekesszékkel megközelíthető, amely biztosítja, hogy a mozgáskorlátozott ügyfelek is kényelmesen, akadálymentesen látogathassák az autószalon szolgáltatásait. A vásárlói élményt tovább növeli a különféle szolgáltatás beállításai, amelyek a járművek karbantartásától kezdve a szakszerű javításokig terjednek.
Házhoz Szállítás és Ügyfélszolgálat
A házhoz szállítás lehetősége a Pappas Auto egyediségének része, amely megkönnyíti a járművek kezelését az ügyfelek számára. Az ügyfélszolgálat színvonala vegyes képet mutat a vásárlói visszajelzések alapján. Míg sokan megdicsérik az ügyintézők segítőkészségét, mások a Mercedes-Me szolgáltatással kapcsolatos problémákról számoltak be, amelyek nem megoldódtak időben.
Vásárlói Vélemények
Több vevő elégedetlenségét fejezte ki a szolgáltatásokkal kapcsolatban. Az egyik vásárló tapasztalata szerint, miután a Mercedes-Me szolgáltatást megvásárolta, annak aktiválása hosszú időt vett igénybe.
Mások viszont dicsérték a szervizt, kiemelve a munkafelvevők segítőkészségét, mint például Szűcs László nevét, aki professzionálisan kezelte a folyamatokat.
Mindezek ellenére a szerviz gyorsasága és rugalmassága vegyes érzéseket keltett az ügyfelekben, hiszen míg vannak, akik elégedettek voltak a gyors ügyintézéssel, mások hosszú várakozásokról panaszkodtak.
Összegzés
A Pappas Auto - 13. kerület természetesen megfelelő hely a prémium autók vásárlására és szervizelésére, de a vásárlói tapasztalatok alapján a szolgáltatások minősége változó. A kerekesszékkel való megközelíthetőség és a házhoz szállítás lehetősége mindenképpen figyelemre méltó, azonban a kommunikáció és az ügyfélszolgálat javítása érdekében érdemes lenne még több figyelmet fordítani a vásárlói igények kielégítésére.
Ha szüksége van rá változtatni bármilyen elemet, amelyet nem helyesnek tart ez a weboldal kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk azonnal. Előre köszönet a támogatásért.
Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 62 hozzászólás érkezett.
Nikoletta Fábián (2025. 10. 06. 22:08):
Autót nézni mentünk, komoly vásárlási szándékkal. Fél órán át nyitogattuk és csukogattuk az E-osztály ajtaját és csomagtartóját. Beültünk, kiszálltunk, alaposan megvizsgáltuk.
Egyetlen értékesítő sem jött oda hozzánk megkérdezni, hogy segíthet-e, vagy hogy mit keresünk ott ennyi ideje.
Lehet, hogy igazak a városi legendák, miszerint csak azokra figyelnek, akiket ismernek, vagy akiknél látják a pénzt. Pedig épp az új E-osztályommal parkoltam az ajtójuk előtt, ami majdnem felér annyival, mint amennyibe az autó került volna. De még ez sem hatotta meg őket.
Biztos vagyok benne, hogy messziről fogom kerülni a Kárpát Pappast.
A szervizük milyen lehet? Inkább nem is akarom tudni.
Borbála Csaba (2025. 10. 04. 14:26):
Kicsit furcsa az itt dolgozók mentalitása, vagy lehet hogy immunisak a főbejáraton beérkezőkre. Szerintem egy kis figyelem feléjük nem ártana. De nagyon örülök, hogy a Hunyadi utcában ezt a "gondoskodást" megkaptam, és végül rendeltem is. Úgy gondolom, hogy megérte átmenni oda.
Léna Szilágyi (2025. 10. 04. 14:12):
Már 2005 óta járok hozzájuk, most már a második autómat is tőlük vettem. Csak pozitív dolgokat tudok mondani róluk. Nagyon magas szintű szakértelmet és ügyfélkezelést tapasztaltam. Öt csillagot adnék nekik a skálán, csillagos csillagokat érdemelnek!
Orsolya István (2025. 10. 03. 6:20):
Megfelelő kiszolgálás. Viszont nagyon elfoglalt kollégák, így nincs annyira kedves hangnem. Az is érezhető, hogy kapkodnak. A szervizben telefonon sem elérhetőek az alkatrész szakemberek. Nem ritka a fél órás várakozás sem.
Léna Jancsó (2025. 10. 03. 4:24):
Túlárazott és pontatlan szervizszolgáltatás, az autót hibásan próbálták átadni, és a felelős szerviz "szakértők" rendkívül arrogánsak voltak. Ferenczi Györgynek nem ajánlanám, hogy bárki is elvigye az autóját ide.
Ádám Barna (2025. 10. 01. 8:41):
Az rendelt alkatrészt már 1 hónapja vártam, de még mindig nem kaptam róla értesítést, hogy megérkezett volna.
Dávid Nagy (2025. 09. 30. 17:07):
Több mint egy hónapja próbálom időpontot kérni!!! Ilyen rossz szolgáltatást SOHA nem láttam. A mai napon a szerviz már luxusnak számít. Úgy tűnik, hogy ez a márka túlterhelt Magyarországon. Hihetetlenül jó teljesítményt nyújt! Nem is beszélve az árról!!!
Enikő Huszár (2025. 09. 29. 6:53):
2022. március 01-jén, miután átléptük az ukrán határt, kollégám diplomata Mercedes S osztálya nem tudott nagy sebességgel haladni, mint kiderült, a tankban lévő benzinszivattyú eltömődése miatt. A hibát a Mercedes Miskolc-nál diagnosztizálták, és hálásak vagyunk nekik a térítésmentes diagnózisért, bár az alkatrész hiánya miatt nem tudták helyben javítani. Így a gépkocsi továbbment Budapestre a Mercedes Miskolc által megadott címre és elérhetőségre, amit szintén köszönünk nekik! A Pappas Autó munkatársa, SZŰCS LÁSZLÓ úr, még munkaidő után is várt minket, átvette a gépkocsit, majd másnap reggel elkezdték a hibafeltárást és a javítást. Délelőtt kaptunk egy videót a javítási folyamatokról!!!! Délutánra, 14 órára már készen is volt az autó!!!! Köszönjük a Pappas Autó sürgős és professzionális segítségét mindenkinek, aki részt vett a szervízelésben, de külön köszönet SZŰCS LÁSZLÓ úrnak az önzetlen gyors segítségért. Az autónk azóta hibátlanul működik és aktívan részt vesz a kialakult háborús helyzetben. Hálásak vagyunk mindenért!!
Nimród Balogfi (2025. 09. 28. 21:45):
Csak alkatrészekért jöttem, és nagyon meg voltam elégedve a csapat előkészítettségével és szakértelmével. Mindenkinek ajánlom!
László Hegedűs (2025. 09. 27. 17:30):
Igazán figyelemreméltó, magas színvonalú kiszolgálás, gyors és hatékony szolgáltatás.
Soma Sándor (2025. 09. 26. 13:17):
Nem tudtak nekem egy saját tulajdonú Mercedes E osztályban található extrákról listát adni, még ha fizettem volna is érte. Csak azt mondták, hogy csak azokról az extrákról tudnak információt adni, amiket tőlük vásároltam... 2024-ben járunk és még mindig itt tartunk... 😂🤦🏻♂️ …
Bendegúz Gáspár (2025. 09. 24. 9:41):
Egy kiváló értékesítő és szervizszalon a híres német márka képviseletében. Jól képzett és segítőkész személyzet, méltón képviselik a márkát Budapest belvárosában!
Noémi Balogh (2025. 09. 20. 0:02):
Segítenek és gyorsak voltak. Szélvédőcserével kapcsolatban is rájuk fogok szorulni és remélem, hogy hasonlóan jó tapasztalataim lesznek abban is.
Marcella Szőke (2025. 09. 19. 20:50):
"Oh Istenem, nekem vegyél egy Mercedes Benz-t?" - mindig ez a híres dalszöveg jut eszembe valahogy a Mercedes autókról.
Pappas Autó - egy osztrák cég - magyarországi képviselete. Láthatóan nagyon színvonalasan és elegánsan csinálják. Tudják, hogy aki Mercit akar, az tudja, mi a jó, és megadják neki, még a kiszolgálás terén is.
Nándor Sándor (2025. 09. 18. 17:41):
Remek munkát végeznek, legalábbis remélem, nem vagyok egy nagy szakértő ezen a téren. Viszont már többször előfordult velem, hogy előre bejelentkeztem kb. egy hónappal korábban a javításokra, hogy mindent számolhassanak és megvárhatom a helyszínen - naivan azt gondoltam -, amikor csak pár órás munkáról volt szó az autómon, mégis mindig másnapra tartották, mondván sok a dolguk és nem tudnak előbb ráérni.
Walter Tóthfi (2025. 09. 18. 8:41):
Mindenki nagyon kedves volt. Engem szakmai SEO-szakemberként a blogon az autókereskedelemről van szó. Ebben az iparágban fontos a keresőoptimalizálás, hogy a lehető legtöbb látogatót vonzzuk az oldalunkra és növeljük az értékesítéseket. Nagyon örülök, hogy részt vehetek ezen a projektben és segíthetek a tartalmak optimalizálásában.
Árpádné Gönczi (2025. 09. 17. 21:14):
A kommunikáció nagyon nehézkes, még egy egyszerű éves szerviz időpont foglalása is hatalmas kihívást jelent a csapatunknak.
Barbara Varga (2025. 09. 16. 11:56):
Nagyon segítőkész csapat, eddig már két alkalommal is igen pozitívan csalódtam bennük - a prémium márkászervizeket övező negatív közhangulattal szemben:
1. A forgalomba helyezéstől számított 3 évig tartó ingyenes térképfrissítésből 1 hónappal kicsúsztam, mégis nagyon korrektül álltak a témához és a Mercedes jóváhagyásával ingyenesen frissítették a navigációs rendszert az autómban. Ezúton is köszönöm Laczkovics Gábor úrnak a közbenjárását.
2. A minap furcsa hangra lettem figyelmes a kormány tekerése közben a kormánymű felől. Pechemre a probléma nem egy állandó jelleggel előidézhető jelenségként ütötte fel a fejét, ennek ellenére alapos átvizsgálás után sikerült a szervizes kollégáknak is megfigyelni. Erdélyi József úrnak köszönhetően már úton az érintett cserealkatrész - garanciális keretek között.
Apróságnak tűnhet ugyan, de mindenképp említésreméltó továbbá, hogy a legutóbbi látogatásom alkalmával bár csak munkafelvétel és bevizsgálás történt, a téli időjárás viszontagságai mellett az autóm gyönyörűen tisztára mosva, foltmentesre szárítva kaptam vissza. Aki hozzám hasonló mód szereti a Mercedesét, annak nem kell magyarázni mennyit jelentenek az ilyen jellegű gesztusok.
Egy szó mint száz, köszönöm az eddigi profihoz méltó munkájukat és hozzáállásukat, csak így tovább!
Ágota Kovách (2025. 09. 10. 10:30):
Az autószerelés valaha volt. Csak egy egyszerű kerékcserére mentem ... a megegyezett időpontra nem is voltam jegyezve, pedig még emailt is kaptam az időpontról. A félórás procedúra így közel négy órámbe telt. Még egy "elnézést" sem hallottam. Szervezetlenség és káosz, érdektelen és flegma dolgozók várnak itt. Menjetek inkább más Mercedes szervizbe! Szerencsére több is van Budapesten...
Leila Nagyfi (2025. 09. 09. 9:25):
Először is, kiemelném a szerviz és a munkafelvevő kolléga munkáját, mivel számukra vettem igénybe ezt a szolgáltatást. A júliusi éves szervizem során minden rendben zajlott, reggel 8-kor vittem be az autót, délután már el is vihettem. Beadtam két garanciális kérvényt is, amelyeket pár hét alatt elbíráltak és tájékoztattak, hogy az egyik alkatrész beszerzése hosszabb időt vesz igénybe. Amint megkapták az alkatrészt, azonnal egyeztettünk időpontot, reggel 8-kor leadtam az autót, délután már hazamehettem vele. Nagyon elégedett vagyok mind a munkájukkal, mind a hozzáállásukkal, nagy örömömre szolgál, hogy mindkét garanciális kérelmemet elfogadták. Csak ajánlani tudom!