CarNet Mirai Kft. (Autó Óbuda) - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

CarNet Mirai Kft. (Autó Óbuda) - Budapest

CarNet Mirai Kft. (Autó Óbuda) - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 2 661 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 33 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 282 - Pontszám: 4.4

CarNet MIRAI Kft. - A Mazda Márkakereskedő Óbuda Szívében

A CarNet MIRAI Kft., az Autó Óbuda központjában, Budapest Váci útján található, és kiemelkedő szolgáltatásokat kínál a Mazda autók tulajdonosainak. Az átfogó szervizszolgáltatások mellett, mint például az olajcsere, az ügyfélélmény minden részletére odafigyelnek.

Megközelíthetőség és Akadálymentesség

A kereskedés könnyen megközelíthető, és kerekesszékkel megközelíthető bejárattal rendelkezik, ami lehetővé teszi a mozgáskorlátozottak számára is a zavartalan belépést. A kerekesszékkel megközelíthető parkoló helyek biztosítása tovább növeli a vásárlói élményt.

Fizetési Lehetőségek és Ajánlatok

A CarNet MIRAI Kft. széleskörű fizetési opciókat kínál, beleértve a bankkártyás fizetést és a hiteltárgyak használatát is. Az ügyfelek kényelmét szolgálja az NFC-mobilfizetés lehetősége is, amely gyors és egyszerű tranzakciókat tesz lehetővé.

Szolgáltatások és Élmények

A szervizben nemcsak az olajcsere és kerékcserék érhetőek el, hanem különböző szolgáltatás beállításai is, így az autó minden részlete a legjobb állapotban maradhat. Az ügyfelek különféle ajánlatok közül választhatnak, amelyek kedvező árakat kínálnak. Az ügyfél figyelmét kellemes környezet és ingyenes kávé várja a várakozás ideje alatt.

Autómosó Szolgáltatás

A CarNet MIRAI Kft. autómosó szolgáltatása kiváló lehetőséget kínál arra, hogy a járművek mindig tisztán és rendezett állapotban várják a következő utazást. Így nemcsak a szervizek, hanem a külső megjelenés is fontos szerepet kap.

Házhozszállítás

A szolgáltatások között szerepel a házhozszállítás is, amely még kényelmesebbé teszi az ügyfelek életét, hiszen az autó szervizelése anélkül történhet, hogy otthonukból el kellene mozdulniuk.

Kritikus Vélemények és Tapasztalatok

Sok vásárló tapasztalata vegyes. Néhányan dicsérik a kedves és segítőkész személyzetet, míg mások kritikákkal illették a hosszú várakozási időket és a magas árakat a szervizben. Az ügyfelek tapasztalatai szerint jobb lenne, ha a márkaszerviz még inkább figyelne a részletekre és az ügyfél elégedettségére.

A CarNet MIRAI Kft. tehát egy olyan Mazda márkakereskedés, ahol a professzionális szerviz és a figyelmes kiszolgálás találkozik, de a vásárlók véleménye alapján van még hová fejlődniük.

Itt található

A kapcsolattartó telefon fentebb említett Mazda márkakereskedő van +3613684929

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3613684929

térkép CarNet MIRAI Kft. (Autó Óbuda) Mazda márkakereskedő, Autókereskedés, Sofőrszolgálat, Használtautó-kereskedő ban Budapest

Ezekben az időpontokban elérhetők vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek (Ma) ✸
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá változtatni bármilyen részletet, amelyet nem helyesnek tart ez oldal kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk minél hamarabb. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Videók:
CarNet Mirai Kft. (Autó Óbuda) - Budapest
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 33 hozzászólás érkezett.

Erik Székely (2025. 06. 26. 8:47):
Nagyon megbízható és kiváló szakemberekkel dolgoznak. Nagyon elégedett vagyok az eredményekkel!
Bori Kádár (2025. 06. 26. 1:29):
Megpróbáltak átverni, közel 2.3 millió HUF javítási ajánlattal (KIA Sorento). Az autót 214 ezerért javították máshol, eredeti alkatrészekkel. Nem az én autóm hibás osztóműve képét mutatták. Az osztóművem hibátlan volt. Egy másik alkatrész kopott el. Egyelőre ennyi a nyilvános információt szeretném megosztani. Minden bizonyíték a KIA Magyarországnál van, amit összegyűjtöttem, és velük próbálom rendezni a kárügyemet, mivel 24 napig autóm nélkül voltam, és pokoli szenvedésen mentem át. Meg kellett győznöm a szerviz vezetőségét is, hogy visszakapjam az autómat javítás nélkül, végül pedig veszélyessé minősítették azt. Komolyan úgy érzem magam, mintha a 90-es években lennék. Ne menj ide! Nagyon megbántam!
Krisztián Kocsis (2025. 06. 25. 13:21):
Nagyon szépen köszönöm! Nagyon kedves tőled, hogy megosztottad velünk ezt a pozitív visszajelzést. Remélem továbbra is élvezed az oldalt, és ha bármilyen kérdésed vagy kérése van, ne habozz megkeresni minket. Köszönjük, hogy velünk tartasz!
Sándor Papp (2025. 06. 24. 23:16):
Nagyon jó kiszolgálás, van kanapé, WC, víz, wifi stb. a szerviz várakozási idejére. Nagyon elégedett vagyok!
Fruzsina Barna (2025. 06. 24. 6:23):
Kedves szakértők! Nagyon köszönjük a segítségüket!
Zita Somogyi (2025. 06. 23. 13:35):
A munkahelyi körülmények elég káoszosak voltak.
Mónika Faragó (2025. 06. 20. 2:54):
Abszolút ügyfélcentrikus szolgáltatás mind az értékesítési ponton, mind a szervizben. Csak ajánlani tudom.
Sára Nagyfi (2025. 06. 18. 20:34):
Mazda autószalon. Nagyon elégedett vagyok azzal, hogy megtaláltam ezt az üzletet! A kiváló kiszolgálás és a széles választék miatt mindig visszajövök ide, amikor autóvásárlásra van szükségem. Csak ajánlani tudom mindenkinek!
György Oláh (2025. 06. 17. 12:53):
Nem volt teljesen problémamentes az új autó átvétele, de a kereskedő maximálisan segítőkész volt, és a ügyet korrekten rendezte. Az autó most már kifogástalan, köszönjük!
Gellért Kovách (2025. 06. 16. 1:39):
Nekem nagyon jó tapasztalataim voltak. Bár az árak magasak, de legalább törődnek az ügyfelekkel. A munkafelvevő kifejezetten barátságos volt, együttműködő és segítőkész. Nagy dolog manapság, érdemes méltányolni.
Walter Kovácsfi (2025. 06. 15. 9:58):
Az itt dolgozó csapat nagyon segítőkész és profi! Nagyon elégedett vagyok a velük való együttműködéssel. Köszönöm!
Gréta Máthé (2025. 06. 13. 23:41):
Az autóm még nem volt egy éves. Az első szerviz rosszul csinálta, a második meg sem fogadott be, a harmadik pedig szintén hiányosan és koszosan javított. Ez volt a negyedik szerviz, ahol jártam. Még vezetői levélben leírtam, hogy pontosan mit kérek, de nem figyeltek rá és csak kötelező dolgokat csináltak meg. A lökhárítót facsavarral próbálták odaszorítani, pedig elég lett volna csak egy bolha. Egyik helyen sem találtak nekem, pedig kértem. Az első szerviznél van ilyen, a másodiknál csak pénzért lehet, a harmadiknál meg úgy sem létezik. Megtanítottak a por és az olaj közötti különbségre, de azért rávettek, hogy náluk cseréljek gumit x forintért.
Anna Lukácsi (2025. 06. 11. 10:11):
Köszönetemet szeretném kifejezni az Autó Óbuda csapatának és vezetőjének az autóm szervizelése és vizsgáztatása során nyújtott szakszerű és figyelmes hozzáállásukért. Nagyon hálás vagyok a lehetőségért, hogy az autómat a megadott időpontban vizsgáztathattam, ezzel segítve a munkájukat és elkerülve a utáni rohamot. Az autóm most már készen áll az új kalandokra! 😊 Jó egészséget és sok sikert kívánok mindenkinek a Autó Óbuda csapatában!
Tisztelettel, S Judit
György Gáspár (2025. 06. 11. 6:16):
Jó szakemberek. Rugalmas ügyintézésük van.
Hegedűs Rigó (2025. 06. 10. 11:13):
Az új autóval való távozás mindig jó érzés a szalonból. De amikor csak nézelődni mentem oda, akkor is nagyon kedvesek voltak velem. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal és a kiválasztott Mazda autóm tökéletes választásnak bizonyult. Nagyon ajánlom őket minden autóvásárlónak!
Hunor Hegyi (2025. 06. 05. 0:35):
12 éve hozom ide a Mazda autómat. Teljesen elégedett vagyok a márkaszervizzel.
Domokos Kertész (2025. 06. 04. 9:21):
Nagyon ajánlom ezt a márkaszervizt, mert kiváló szolgáltatásokat nyújtanak a hazai márkakereskedők közül a legjobbak között.
Pál László (2025. 06. 03. 23:40):
Megbízható, minőségi és kiváló szerviz. Nagyon elégedett vagyok velük.
Emma Pál (2025. 06. 03. 12:48):
1,5-2 órás szervíz helyett 2,5 órát vártam, az ár pedig 50%-kal magasabb volt, mint amit előzetesen megbeszéltünk. Miután felhívtam rá a figyelmet, csak 20%-kal nőtt az ár. A szerelők pedig vad módon ordítoztak egymással a műhelyben.
Tünde Csaba (2025. 06. 01. 22:23):
Gyors és udvarias volt a kiszolgálás. Minden dolgozónak köszönet a munkájáért. A főnöknek további sikereket kívánok.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.