Kormányablak - Gödöllő

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Kormányablak - Gödöllő

Kormányablak - Gödöllő

Közzétéve:: - Találatok: 2 982 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 60 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 292 - Pontszám: 2.8

Kormányzati épület Gödöllőn: A Kormányablak Elérhetősége és Szolgáltatásai

A Gödöllői Kormányablak egy modern kormányzati épület, amely fontos szerepet játszik a helyi ügyintézésben. Az épület megközelíthetősége különösen fontos, hiszen sokan érkeznek ide különböző ügyek intézésére.

Kerekesszékkel megközelíthető bejárat

Az épület főbejárata kerekesszékkel megközelíthető, ezáltal biztosítva a mozgáskorlátozottak számára is az ügyintézés lehetőségét. A biztonsági őrök itt segítenek az embereknek a sorszám húzásában, ami különösen hasznos a hosszú várakozási idő alatt.

Kerekesszékkel megközelíthető parkoló

A Gödöllői Kormányablakhoz közeli parkoló szintén kerekesszékkel megközelíthető, de érdemes megjegyezni, hogy a parkolóhelyek száma korlátozott, így érdemes időben érkezni. Az épület melletti ingyenes parkoló kihasználása javasolt.

Megközelíthetőség és ügyintézési élmények

A felhasználói tapasztalatok változatosak, sokan dicsérik a gyors ügyintézést, míg mások a hosszú várakozási időre panaszkodnak. Például egy vagy két órás várakozás nem ritka, azonban az ügyintézők általában segítőkészek. A biztonsági személyzet is kedves és támogató, különösen akkor, ha kisgyermekekkel érkezünk. Az épület belső tér kényelmesen kialakított, várósarokkal és játékokkal a gyerekek számára, ami családbarát környezetet teremt. Az ügyfelek gyakran pozitívan értékelik, hogy még ha várniuk is kell, a légkondicionált váróterem kellemesebbé teszi a várakozást.

Összegzés

A Gödöllői Kormányablak szolgáltatásai és elérhetőségei a helyi lakosok számára rendkívül fontosak. A kerekesszékkel megközelíthető bejárat és parkoló nagyban hozzájárul az akadálymentességhez. Bár a várakozási idő változó lehet, a helyszíni tapasztalatok általában kedvezőek. Ha Ön Gödöllő környékén érkezik, érdemes megfontolni a látogatást, hiszen a megfelelő előkészületekkel és türelemmel sok ügyet gyorsan elintézhet.

Üzletünk címe

A telefon ez Kormányzati épület van +3615501858

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3615501858

térkép Kormányablak Kormányzati épület ban Gödöllő

Ezekben az időpontokban látogasson el minket:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek (Ma) ✸
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá frissíteni bármilyen adatot, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönet a támogatásért.

Képek

Videók:
Kormányablak - Gödöllő
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 21 eddig 40 összesen 60 hozzászólás érkezett.

Diana Molnárka (2025. 08. 09. 22:22):
Eddig 2 alkalommal jártam ott, és nagyon jó volt mindkétszer. A biztonságiőr hölgy nagyon kedves, figyelmes és segítőkész, mindig mosolyog! Nagyon tetszik, hogy nem kell órákat várakozni, hogy elintézzem, amire odamentem. A nagy váróterem is nagyon tetszik, ahol az emberek kényelmesen várakozhatnak, amíg sorra kerülnek. 😊😊😊😘😘 …
Xavier Farkas (2025. 08. 08. 20:40):
Valójában én sem tudok rosszat mondani. Többször jártam itt ügyet intézni, időpontot kértem, kicsit várnunk kellett, de 19 perc szerintem nem vészes.
Az ügyintézők minden alkalommal nagyon kedvesek voltak, szerintem jó hely.
Huba Molnárka (2025. 08. 08. 19:55):
Bármely ügyintézésre javaslom a sorszámhúzást. Gyorsan fogadnak és az alkalmazottak nagyon kedvesek, segítőkészek itt. Ha valami aznap nem sikerül, másnap ugyanúgy fogadnak időpont nélkül. Nagyon jó tapasztalataim vannak erről az épületről!
Gedeon Kertész (2025. 08. 07. 19:23):
Egy újabb feledhető munkanap. Az új szigetelésem első embere vagyok. Elvezettek az ablakhoz, és elveszik a számomat. Kiderült, hogy ez nem helyes módszer. Visszaadták a számomat, mondván, hogy várjak újra. Már több mint egy órája várok elsőként a sorban. Azóta már 8-an bejöttek abból a sorból, amelyet én kezdtem.
Radúz Nagyfi (2025. 08. 05. 11:22):
Időpont nélkül érkeztem személyi igazolvány megújítás miatt. A biztonsági őr segített a megfelelő pontok kiválasztásában, és hogy mire figyeljek. A fényképet készítő hölgy nem csak úgy elkattintotta a képet, kedvesen instruált, hogy hogyan tartsam a fejem. A további ügyintézés is gördülékenyen zajlott. Mindenki nagyon udvarias és kedves volt végig. Kellett kicsit várni, de nem volt vészes, pedig sok ügyfél volt.
Nikoletta Székely (2025. 08. 05. 1:01):
Nem is sejtettem, hogy a kivett szabadnapom nagy részét a kormányablakban fogom tölteni, mert egy 3 perces ügyintézéshez (útlevél) már 2 órája ülök itt...
Kornél Bors (2025. 08. 03. 17:21):
Minimális 1 órás várakozás, fizetős szolgáltatásokért.
Eközben hamis számokat pörgetnek, hogy úgy tűnjön, mintha dolgoznának.
Gratulálok a kormánynak, nagyon szép ablak ez is!👏
Sarolta Sándor (2025. 08. 03. 0:46):
A XVI. kerületi kormányablakból jöttünk át, mert ott nem tudták megugrani, hogy lakcím kártyát állítsanak ki (a többi intéznivalónkat már el sem mondtuk). Itt a XVII-es pultnál mindent el tudtunk intézni, mindenről részletes és érthető tájékoztatást kaptunk. Az ügyintéző hölgy kedves, türelmes és segítőkész volt.
Hugó Katona (2025. 08. 01. 22:18):
Arrogánsnak és flegmának tűnnek ezek az ügyintézők, akik visszaélnek hatalmukkal. Különféle kifogásokkal próbálták megakadályozni az ügyemet, valószínűleg nem voltunk szimpatikusak nekik, vagy egyszerűen csak nem akartak dolgozni. Ennek következtében azonnal átmentünk az aszódi kormányablakba, ahol érdekes módon könnyedén és gyorsan sikerült mindent elintézni. Ott az ügyintézők nem keresték a kifogásokat, hanem egyszerűen elvégezték a feladatukat.
Szilveszter Rácz (2025. 07. 30. 3:31):
Sokszor intéztem már itt ügyet, úgy érzem, hogy ez a 2,5 csillagos értékelés nem tükrözi valósághűen a helyzetet ... Az adott ügyintéző általában normális és segítőkész volt velem szemben.
Legutóbb pozitív tapasztalatom volt, például amikor lakcímkártya változás miatt fél nap alatt sikerült átvennem az új kártyámat! :))
Yanush Tóthfi (2025. 07. 29. 3:09):
Az anyám lejárt személyi igazolványát kellett frissítenem. Beléptem időpont nélkül. Sorszámot kaptam, majd tiszta, légkondicionált helységben várakoztam körülbelül 10-15 percet. Volt egy kis játszósarok a gyermekeknek, ahol játszhattak, mialatt a felnőttek intézték az ügyeiket. A kettes ablakhoz kerültem. A hölgy alaposan és pontosan tájékoztatott arról, hogy milyen dokumentumokat kell pótolnom.
Miután beszereztem a szükséges papírokat, kb. másfél óra múlva visszatértem. A hölgy azonnal fogadott, és körülbelül 20-30 perccel később kész is voltunk.
Ez egy viszonylag bonyolult folyamat volt, és úgy éreztem, hogy az egész napomat ott fogom tölteni. Azonban a hölgy szakértelmének, hozzáállásának és kedvességének köszönhetően mindent figyelembe véve körülbelül 1 órát töltöttem csak az Okmányirodában.
Ismerve a gyors és kedves munkát, még egyszer köszönöm a hölgynek!
Kálmán Kováts (2025. 07. 28. 11:04):
Már másfél órája várunk itt, és halljuk, hogy a biztonsági őr minden barátját előreengedi, nem tartják be a sorszámot. Igazán felháborító!!
Dániel Fekete (2025. 07. 27. 4:05):
A múlt héten jártam a kormányablakban jogosítvány ügyben, és szeretném kiemelni és megköszönni Papp Bernadett ügyintézőnek a kedvességét és figyelmességét, ami nagyban megkönnyítette az ügyintézésemet. Teljes mértékben elégedett vagyok. Nagyon köszönöm!
György Fodor (2025. 07. 25. 7:38):
Az a kedves hölgy, akihez fordultam, nagyon flegma volt, és ráadásul rossz információkat adott, ami miatt nem fog időben megérkezni az igazolványom! Ráadásul 32-szer próbáltam felhívni őket egymás után, és senki sem vette fel a telefont, pedig néha foglaltat jelezett. Úgyhogy nyilvánvaló, hogy valaki kezeli a telefont...
Cintia Urbán (2025. 07. 23. 10:56):
Időpontra érkeztem, természetesen 20 perccel korábban, amikor a hatalmas áramszünet meglepett minket... Minden sötét lett, de szerencsére visszatért a rendszer. Miért is nem volt biztosítva egy ilyen fontos épületben...
Több mint egy órája várok már, amikor kiderült, hogy nincs a rendszerben a nevem, valószínűleg már hívtak. Ki, mikor, hol? Itt ültem a monitor előtt és figyeltem a számokat.
Nem baj, adtak egy új sorszámot és leülhettem a sor végére... Köszönöm a rugalmasságot!
Kende Végh (2025. 07. 22. 6:58):
Az egyetlen intézmény, ahová szívesen járok! Az ügyintézők nagyon kedvesek, és a biztonsági őr hölgy mindig segítőkész velem! Nagyon örülök, hogy Gödöllőn ilyen magas színvonalú kormányablak működik! Csak az alkalmazást és az ügyfélkapus ügyintézést kellene még javítani.
Fruzsina Kováts (2025. 07. 22. 6:00):
Ma elmentünk fiammal az útleveleinket intézni. Az ügyintéző egészen ellenséges volt velünk, már az első pillanattól az utolsóig. Szinte úgy tűnt, mintha keresett volna valami hibát vagy kifogást. Folyamatosan kioktató, passzív-agresszív módon kommunikált velünk, de mi kedvesen és mosolyogva vártuk, hogy végre befejeződjön az egész folyamat. Megértem, ha valaki szomorú vagy nincs jó hangulatban, esetleg nem szereti a munkáját, de ez nem indok arra, hogy így viselkedjen. Mindenesetre az ügyintézők ebben a kormányablakban általában kedvesek és segítőkészek. Meglepő, hogy még mindig vannak ilyen régi beidegződések, ahol az ügyfél az ellenségként van kezelve.
Evelin Farkas (2025. 07. 20. 15:59):
Ma délután 3 órát vártam a gépjármű ügyintézésre. A két ügyintéző vagy egymással beszélgetett, vagy csak az egyik fogadott ügyfelet, míg a másik üldögélt. Soha többé nem fogok ide jönni ügyeket intézni.
Nikoletta Bors (2025. 07. 14. 23:07):
Már sokadszor jártam az épületben ügyet intézni. Ezúttal sürgősen kellett, mert elvesztettem a papírjaimat. A biztonsági szolgálatban dolgozó hölgy nagyon segítőkész volt, és az ügyintéző hölgy is rendkívül kedves és türelmes volt velem. Mindenben segített, még a TB kártyám ügyében is: amikor épp egy másik ablaknál intézkedtem, odaszólt, majd az automatából kivette és odaadta nekem a kártyát, hogy ne kelljen újra sorban állnom érte. Nagyon jó volt ez a ügyfélcentrikusság és segítőkészség!
Zalán Szőke (2025. 07. 14. 10:25):
Családbarát? Hát hogyne, a biztonsági őr nagyon jól tudja, hogy a terhesség nem betegség... de az előrehozott várakozás "családbarát" név alatt valóban felháborító. De azzal a szeretetteljes erővel szól bele az emberbe, akinek a feladata lenne segíteni az ügyfél fogadását!!! Mit képzelnek ezek az emberek magukról? Szégyentelenek! Remélem, a főnöke is látja ezt, és szépen nyugdíjazza a nagypapát... akinek 5 unokája van! Remélem, a lányoddal is így bánnak!

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.