Dombóvári Szent Lukács Kórház: Megközelíthetőség és Elérhetőség
A Dombóvári Szent Lukács Kórház egy jelentős egészségügyi intézmény, amely a helyi közösség számára nyújt ellátást. Azonban a megközelíthetőség és a betegek kényelme több szempontból is fontos.
Kerekesszékkel megközelíthető parkoló
Az intézmény körüli parkoló terület kerekesszékkel megközelíthető, ami nagy segítséget nyújt a mozgáskorlátozott betegek számára. Fontos, hogy a kórház bejárata könnyen elérhető legyen számukra, hiszen a megfelelő hozzáférés alapvető az egészségügyi szolgáltatások igénybevételéhez.
Kerekesszékkel megközelíthető bejárat
A kórház bejárata szintén kerekesszékkel megközelíthető, azonban több páciens tapasztalata alapján a kialakításának és jelzéseinek továbbfejlesztésére lenne szükség. Az orvosi ellátás minősége mellett a fizikai hozzáférhetőség is kulcsfontosságú, ezért e téren érdemes lenne a fejlesztésekre figyelmet fordítani.
Megközelíthetőség és várakozási idők
Sajnos a Dombóvári Szent Lukács Kórház látogatói között vannak olyanok, akik negatív tapasztalatokat osztottak meg a várakozási időkkel kapcsolatban. Egyes vélemények arról számolnak be, hogy a sürgősségi ellátás területén többször is hosszú órákat kellett várni, ami rendkívül frusztráló lehet a betegek számára, különösen sürgős esetekben.
Pozitív és negatív tapasztalatok
Bár sok páciens elégedetlen volt a kórházban tapasztalt ellátással, léteznek pozitív visszajelzések is. Sokan kiemelték a kedves és segítőkész személyzetet, akikkel találkoztak a szülészeti vagy a gyermekosztályon. A páciensek hangsúlyozták, hogy az orvosok és ápolók empatikusak és elhivatottak.
Következtetés
Összességében a Dombóvári Szent Lukács Kórház sok kihívással néz szembe, beleértve a megközelíthetőséget és a betegellátás minőségét. A kórháznak folyamatosan dolgoznia kell a szolgáltatások javításán, hogy mindenki számára elérhető és megfelelő egészségügyi ellátást nyújtson. A jövőbeni fejlesztések remélhetőleg hozzájárulnak a betegek elégedettségének növeléséhez.
Ha szükséges változtatni bármilyen részletet, amelyet nem pontosnak tart ez a webhely kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönjük az együttműködésért.
Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 51 hozzászólás érkezett.
Soma Tóthfi (2025. 08. 06. 18:02):
Dombovárban található egy szép szőlőhegyi apartman, ahol Alex megszállt egy éjszakára. Alex nagyon élvezte az itt töltött időt, és vissza fog térni a jövőben. A kilátás gyönyörű volt, és a szállás kényelmes volt számára. Ajánlja mindenkinek, hogy látogasson el ide!
Erzsébet Adám (2025. 08. 03. 14:30):
Hatalmas elismerésem az ott dolgozóknak!!! Függetlenül az OEP finanszírozásától, mindent megtesznek annak érdekében, hogy a betegeket ellássák és gyógyítsák. Az egészségügyi "reform" és a jelenlegi helyzet miatt nehéz az orvosoknak gyógyítani és a betegeknek felépülni. Többször is megmentették már az életemet, amit leginkább itt és így tudok megköszönni minden kedves érintettnek! Nagy tisztelettel és hálával maradok.
Waldemar Faragó (2025. 08. 02. 14:15):
A Kórházban születtem, minden rendben volt. Viszont a nőgyógyászaton és a sürgősségin mindig sokáig kell várakozni.
Ubul Hajdu (2025. 07. 30. 16:18):
A kórházban lévő telefonközpont nem válaszol, de érdekes módon pár másodperc után állandóan foglaltat jelzett. Amikor sikerült elérnem az oltópontot, aki felvette a telefont, nagyon türelmetlen volt, arrogánsan viselkedett, még csak meg sem várta, hogy mit akarok kérdezni, egyszerűen letette a telefont. Kritikátlan!!!! Az empátia teljes hiánya!!!!!!!
Levente Jakab (2025. 07. 30. 14:48):
Nagyon megbecsülöm az ott dolgozókat, véleményem 15 éves tapasztalatom alapján született, köszönetük tudom kifejezni!!!!!!
Bendegúz Orbán (2025. 07. 29. 3:01):
Az éjszakai nővérek általában kedvesek és figyelmesek szoktak lenni, nem lehet rájuk panasz. Amikor édesanyámat nagy fájdalmakkal, hallucinációval és járási nehézségekkel vittem be, többször jeleztem, hogy nagyon rosszul van, de senki sem jött segíteni 2 óra alatt. Szerencsére a váltás után gyorsan intézkedtek és rendbe tették az ott fekvőket. Anyukám később átkerült a belgyógyászatra, ahol folyamatosan figyeltek rá, és minden kérdésemre válaszoltak. Nagyon hálás vagyok nekik, hogy gondoskodtak róla és megfelelő ellátást biztosítottak, még az izzadságot is letörölték az ott fekvő betegekről. Később átszállították Kaposvárra, ahol az összes beteget azonnal infúzióhoz kötötték.
Nikolett Ferenc (2025. 07. 28. 14:31):
Amikor beteszel ide, felejtsd el minden reményed!
Panna Bors (2025. 07. 27. 11:12):
Csak egy csillagot adnék, mert nem lehet kevesebb. Kritikán aluli teljesítmény. Úgy érzem, hogy itt inkább kuruzslás folyik, mint valódi egészségügyi ellátás. Szerintem jobb lenne, ha bezárnák ezt a "kórházat", így legalább lenne esély a betegeknek a túlélésre más intézményekben.
Xaviera Ferenc (2025. 07. 25. 22:57):
Nem először fordult már elő velem, hogy a Dombóvári Kórházat kellett hívnom, mert a Kaposvári Kórházban még a telefont sem veszik fel, ha időpontot szeretnék kérni. Teljes mértékben elégedett voltam, azonnal felvettek a telefonon a bejelentkezéshez, és rendkívül kedvesek voltak. Egy hét várakozás után sikerült időpontot szereznem a vizsgálatokra, ami igazán kedvező, mivel a Kaposvári Kórházban hónapokat kell várni egy időpontra. A bőrgyógyászaton személyesen is leülniük sikerült velem, mintha egy magánklinikán lettem volna. Minden részletet alaposan megmagyaráztak receptekkel együtt, tehát fantasztikus élmény volt, csak pozitív véleményeket tudok megosztani.
Ignát Kissfi (2025. 07. 25. 17:08):
Teljesen elfogadhatatlan, hogy az embert hagyni meghalni! Ez egyszerűen szégyen és gyalázat!
Vivien Kozma (2025. 07. 25. 11:00):
A kórházban dolgozó oltópont munkatársainak köszönöm az összes szervezett és lelkiismeretes munkát! Kedden kaptam az első oltásomat, és csak fél óra alatt minden intézkedés befejeződött. Mindenkinek további sikeres munkát kívánok ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Mária Szűcs (2025. 07. 25. 10:10):
Csak azoknak kellene bekerülniük, akik éhesek és halni akarnak! De a nővérek nagyon kedvesek és segítőkészek.
Noémi Papp (2025. 07. 23. 22:57):
Nem lehet telefonon időpontot kérni senkit nem lehet elérni. Ennyi. Ez egy rossz tapasztalat volt számomra. Remélem jobb lesz a jövőben.
Magdolna Hajdu (2025. 07. 17. 18:27):
Legtöbbször figyelmen kívül hagyják az embert, pedig ez lenne a dolguk.
István Kertész (2025. 07. 15. 15:21):
Az orvosi ügyelet tapasztalataimról szeretnék örömmel beszámolni. Nem kellett sokat várakoznunk, és nagyon kedves és segítőkész volt a személyzet. Csak a legjobbakat tudom elmondani róluk. Nagyon köszönöm a Doktor Úrnak és az ápolóknak a lelkiismeretes munkájukat! Azonban elgondolkodtató volt, hogy vasárnap 19 óra után pár perccel Kaposvárra kellett mennem a gyógyszerért. A Tescóban lévő gyógyszertár is zárva volt, pedig ez a gyógyszer nem számított a házi patikában megszokott gyógyszerek közé....
Zita Erdős (2025. 07. 12. 9:16):
Január 28-án született meg Ádám kisfiam🙂 Minden tiszteletem a szülészeten dolgozóknak, látszik minden egyes emberen, hogy szeretik a munkájukat, süt róluk a szeretet és a segíteni akarás!! Életem végéig hálás leszek azért, hogy oda kerültem be, mert jobb kezekben nem is lehettünk volna! Köszönjük szépen!!! …
Kamilla Kovácsfi (2025. 07. 10. 2:51):
Undorító, amit az 'ápolók' művelnek.
Csak a telefont nyomkodják és pletykálnak.
Szóltam neki, hogy menjen be apukámhoz, mert már többször jelezte, hogy gyógyszerre van szüksége.
Majdnem rám kiabált, hogy majd megy, közben csak várt a váltásig és tovább nyomta a telefont.. Minek dolgozik az ilyen helyen? És ha valaki szólna nekik, kicsit más hangnemben természetesen, akkor felállnak maguk mögé. Ráadásul pofákat vág, amikor az ember hozzá beszél.. hihetetlen.
Pál Kertész (2025. 07. 08. 23:34):
Véradásra jártam. Az ott dolgozó személyzet mind kedvesen és segítőkészen fogadott engem! Szeretném megköszönni a Transzfúziós Osztály összes munkatársának! A következő alkalommal is őket fogom választani! 😊 ...
Zsuzsanna Hajdu (2025. 07. 08. 20:45):
Nagyon hálás vagyok mindenért! Az emberséget, a figyelmet, az orvosok és ápolók munkáját a szülészeti osztályon. 🥰 …
Piroska Vass (2025. 07. 06. 12:05):
Nagyon elégedett vagyok az ellátással, hozzáteszem, hogy nem vagyok innen származó, egy műtétre jöttem ide és nagyon segítőkészek voltak az orvosok és az ápolók. Köszönettel tartozom a sebészeti osztály 5. emeleti dolgozóinak 😉 ...