Zalaispa Hulladékgazdálkodási Társulás - Zalabér

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Zalaispa Hulladékgazdálkodási Társulás - Zalabér

Zalaispa Hulladékgazdálkodási Társulás - Zalabér

Közzétéve:: - Találatok: 358 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 10 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 20 - Pontszám: 2.9

Hulladékfeldolgozó központ Zalaispa: Újrahasznosítás és Műanyagpalackok

A Zalabér Váci Hulladékfeldolgozó központ, más néven Zalaispa Hulladékgazdálkodási Társulás, kiemelkedő szerepet játszik a helyi hulladékkezelésben. Az itt végzett munka nemcsak a környezetünk védelmét szolgálja, hanem a lakosság kényelmét is. Az alábbiakban bemutatjuk a központ működését, valamint néhány visszajelzést, amelyek tükrözik a látogatók tapasztalatait.

Újrahasznosítás a mindennapokban

A hulladék újrahasznosítása egyre fontosabbá válik, különösen a műanyagpalackok esetében. A zalabéri központban a szelektív hulladékgyűjtés révén a lakosok lehetőséget kapnak arra, hogy felelősen gazdálkodjanak a hulladékukkal. A műanyagpalackok gyűjtése és újrahasznosítása segít csökkenteni a környezeti terhelést és hozzájárul a fenntartható fejlődéshez.

Az alkalmazottak elkötelezettsége

Több vélemény is megemlíti az itt dolgozó munkatársak elkötelezettségét. Az egyik látogató elismeréssel beszélt a dolgozókról, akik a nehéz időjárási körülmények ellenére is lelkiismeretesen végzik a feladatukat. "Elismerésem és köszönetem küldöm azoknak a dolgozóknak, akik becsülettel helytállnak" - írta a véleményében.

Kihívások és problémák

Természetesen nem minden tapasztalat pozitív. Számos kritikát fogalmaztak meg a szolgáltatások minőségével kapcsolatban. Egyesek az ügyfélszolgálat hiányosságaira és a hulladékgyűjtő edények kezelésére panaszkodtak. "Tipikus ránk erőltetett állami nulla cég" - olvasható az egyik hozzászólásban. Érdemes kiemelni, hogy a központnak folyamatosan figyelemmel kell kísérnie ezeket a problémákat és javítani a szolgáltatásait.

A jövő útja: proaktív megoldások

Ahhoz, hogy a Hulladékfeldolgozó központ még sikeresebben működhessen, szükséges a proaktív hozzáállás. A lakosokkal való kommunikáció és a problémák gyors kezelése kulcsfontosságú. Azok, akik pozitív tapasztalatokat osztottak meg, mint például Angéla az ügyfélszolgálaton, példát mutatnak arra, hogy a jó hozzáállás milyen fontos a szolgáltatásokban.

Összegzés

A Zalaispa Hulladékgazdálkodási Társulás nemcsak a hulladék újrahasznosításában játszik szerepet, hanem a közösség életében is. A műanyagpalackok gyűjtése és az alkalmazottak elhivatottsága mellett a kihívások kezelése is elengedhetetlen. Reméljük, hogy a jövőben egyre több pozitív tapasztalatot olvashatunk a központtal kapcsolatban.

Ezen a helyen találhat meg minket

A telefon illető Hulladékfeldolgozó központ van +3692707582

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3692707582

térkép Zalaispa Hulladékgazdálkodási Társulás Hulladékfeldolgozó központ ban Zalabér

Ezekben az időpontokban látogasson el minket:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd (Ma) ✸
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szükséges igazítani bármilyen információt, amelyet nem helyesnek tart ez oldal kérjük szállítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Videók:
Zalaispa Hulladékgazdálkodási Társulás - Zalabér
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 10 összesen 10 hozzászólás érkezett.

Dénes Kálmán (2025. 07. 13. 19:58):
Köszönetemet és elismerésemet szeretném kifejezni azoknak a dolgozóknak, akik a rendkívüli időjárási viszonyok közepette is hűségesen végzik munkájukat! Ma vitték el a háztartási hulladékot, szeretném mindannyiunk nevében megköszönni, hogy gondosan átnézték a kukákat, és ma is elszállították a szemetet. Jó egészséget kívánok nekik!
Endre Faragó (2025. 06. 28. 6:06):
Gyors, informatív és felkészült írásokat olvashattam itt! Köszönöm szépen!
Xaver Faragó (2025. 06. 27. 17:42):
A múlt héten cégünktől egy fizetési felszólítást kaptunk, ami rögtön hivatkozott a PTK-ra és 40 eurós "büntetést" szabott ki. A telefonos ügyfélszolgálat csak hétfőn és kedden működik, így e-mailben próbáltam kapcsolatba lépni velük. Az automatikus válasz szerint 15 napon belül válaszolnak majd. Mivel nem akartam ennyit várni, személyesen felkerestem az ügyfélszolgálatot, ahol nagyon segítőkészek voltak. Végül sikerült rendezni az elmaradt számlákat. Úgy gondolom, hogy hasonló eseteket lehetne megelőzni valamivel több proaktivitással és egy tájékoztató melléklettel a fizetési felszólítás mellé...
Sára Végh (2025. 06. 23. 22:44):
Itt a szemétet rendszeresen hagyják, szelektíven és kommunálisan is. Havonta fel kell hívni a figyelmet arra, hogy vigyék el! Emellett az új módszerük az, hogy a szelektív zsákokat nem viszik el, csak a szelektív hulladéktárolót ürítik. Egy hónap alatt több szelektív hulladék keletkezik, mint amennyi beleferne a kukába. Akkor most a környezetvédelem jegyében dobjuk be a kommunálisba? Ez egy vicc! Nem örülnének inkább annak, hogy valaki tényleg tesz a környezetért!
Emma Dudás (2025. 06. 21. 2:16):
Hulladékfeldolgozó központban dolgozom és imádom! Rengeteg érdekes dolog történik itt minden nap, és nagyon büszke vagyok arra, hogy része lehetek ennek a csapatnak. A hulladék újrahasznosítása fontos számunkra, és mindent megteszünk azért, hogy környezetbarát módon végezzük a munkánkat. Nagyon jó érzés látni, ahogy a régi tárgyakból újra hasznos dolgokat kreálunk. Büszke vagyok arra, hogy a hulladékfeldolgozásban dolgozhatok és hozzájárulhatok a környezetünk megóvásához.
Odon Hegyi (2025. 06. 11. 13:14):
2 év alatt 2 szemetesem tört össze. Amikor eltörik, nem hajlandóak elvinni, mert sérült. Nagyon bosszantó!
Jolán Lukácsi (2025. 06. 10. 13:02):
Nem ajánlom senkinek sem. A hulladékfeldolgozó központ rosszul szállította ki a megrendelt terméket, a sofőr nekiment a kerítésnek... stb...
Julián Fodor (2025. 06. 06. 11:36):
Amikor a 3 köbméteres konténert rendeltem, 5 köbmétert számláztak nekem. Amikor ezt telefonon jeleztem, a hölgy a cég oldaláról még fel is háborodott. Pedig csak annyit kellett volna mondania, hogy "elnézést, javítjuk".
Helga Lukácsi (2025. 05. 28. 21:56):
Egyik napról a másikra nem vitték el a szemetet, mert hiányzott a matrica a kukáról... A telefonos hölgy nagyon barátságtalan és lekezelő volt, még minket hibáztatott, mintha mi lennénk az okai, hogy nincs matrica, pedig a pénzt már rég beszedték... Hihetetlen!
Bence Kovács (2025. 05. 21. 8:55):
Ez a tipikus állami hulladékfeldolgozó központ tényleg csalódást okoz. A konténereket szándékosan dobálják és vagdalják, az ügyfélszolgálat pedig szinte lehetetlenül elérhető. Nagyon felháborító.
Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.