Honda M & M Márkaszerviz - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Honda M & M Márkaszerviz - Budapest

Honda M & M Márkaszerviz - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 1 738 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 3 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 216 - Pontszám: 4.6

Honda M & M Márkaszerviz Budapest

A Honda M & M Márkaszerviz kiemelkedő szolgáltatásokat nyújt a Honda autótulajdonosok számára Budapest szívében. Az ügyfelek véleménye alapján a márkaszerviz nem csupán szakmai tudásával, hanem a megbízhatóságával és a kedves kiszolgálásával is kitűnik.

Megközelíthetőség és Kerekesszékkel Megközelíthető Szolgáltatások

A Honda M & M Márkaszerviz elhelyezkedése lehetővé teszi a gyors és egyszerű megközelítést. Az autószerviz köré kialakított kerekesszékkel megközelíthető parkoló biztosítja, hogy mindenki, beleértve a mozgáskorlátozottakat is, kényelmesen látogathassa meg a szervizt. Az akkor, amikor az ügyfelek belépnek a szervizbe, az udvarias és segítőkész személyzet várja őket, akik foglalkoznak minden kérdéssel.

Szolgáltatásaim minősége

Amit a Honda M & M Márkaszerviz különösen megjegyeztek a visszajelzések alapján, az a gyors és precíz munka. Az ügyfelek gyakran dicsérik a szerviz gyorsaságát és a problémák hatékony megoldását. Például, egy elégedett vásárló hangsúlyozta, hogy mindig költséghatékonyan tudják elvégezni a szükséges javításokat, akár egy 10+ éves autóról van szó.

Házhozszállítás és Ügyfélcentrikus Szolgáltatások

A szerviz házhozszállítást is kínál, amely újabb kényelmi szempontot jelent az ügyfelek számára. Ez a szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az autókat a tulajdonosok otthonában vegyék át, így időt takarítanak meg. Az ügymenet gördülékenysége és az ügyfélbarát hozzáállás mind olyan tényezők, amelyek a Honda M & M Márkaszerviz népszerűségét növelik.

Pozitív és Negatív Tapasztalatok

Vannak akik kiváló tapasztalatokról számolnak be, kiemelve a csapat ügyfélcentrikus hozzáállását és szakmai tudását. Ugyanakkor akadnak negatív megjegyzések is, amelyek a kommunikációs nehézségekről és a jótállás érvényesítéséről szólnak. Fontos megjegyezni, hogy minden cég életében előfordulhatnak ilyen helyzetek, azonban az ügyfél visszajelzések figyelembevételével a Honda M & M Márkaszerviz mindig törekedni fog a fejlődésre.

Összegzés

Összességében a Honda M & M Márkaszerviz Budapest egyik legkeresettebb helyszíne a Honda autók karbantartására és javítására. A megközelíthetőség, a segítőkész csapat és a szakszerű szolgáltatások révén sok autótulajdonos választja ezt a szervizt. Ha Ön is Honda tulajdonos, érdemes ellátogatnia a márkaszervizbe, és megtapasztalnia a kényelmet és a minőséget, amit kínálnak.

Üzletünk ezen a helyen található

A kapcsolattartó említett Honda márkakereskedő van +3612401316

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3612401316

térkép Honda M & M Márkaszerviz Honda márkakereskedő ban Budapest

Üzletünk szolgáltatási ideje:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd (Ma) ✸
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá igazítani bármilyen részletet, amelyet nem pontosnak tart ez oldal kérjük küldjön egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Köszönjük előre köszönjük szépen.

Képek

Videók:
https://www.tiktok.com/@credivargas_honda/video/7462761604757638406
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 3 összesen 3 hozzászólás érkezett.

Zsuzsanna Kovácsfi (2025. 05. 11. 23:46):
Autóvásárlási céllal látogattunk el ide. A csapat nagyon kedves és figyelmes volt. Bízom benne, hogy hosszú távon is pozitív lesz a tapasztalatom velük.
Hegedűs Juhász (2025. 05. 11. 11:51):
Elrontották az autómat és még felém fordultak. Miután kicserélték a kormányrácsot, két hét múlva elkezdett zörögni a lengéscsillapító, mondták, hogy a kormányrács a hibás, visszaállítottam az eredetit, de még mindig zörög. Persze, most letörölték a kezüket, nekem pedig ez az értelmetlen történet 200 ezer forintomba került. Soha többet oda!
Krisztián Orosz (2025. 05. 10. 19:18):
A használt autót vásároltam tőlük. Nem sokkal később problémák merültek fel a rádióval, de amikor igényeltem a garanciális javítást telefonon, azonnal elutasították. Az ügyintéző először lerakta a telefont a fülembe, majd visszahívott és közölte, hogy nem érdeklik őket a hibák, és nem fogják javítani. Csak addig kedvesek, amíg eladnak, utána viszont még egy átlagos autókereskedőnél is rosszabbul kommunikálnak az emberrel.
Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.