Menü Bezárás

GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Partnereink!
Amint azt láthatod a weboldalon a partnereink oldal jelszóval védett!
Ezt a jelszót a webshop indításakor megosztjuk a csoportban!
Viszont kérünk téged a jelszót NE add ki 3. személynek, mert nem azért dolgoztunk és dolgozunk, hogy mások is élvezzék a munkánk gyümölcsét.
Igaz, KLUBKÁRTYA nélkül nem fogják megkapni az adott kedvezményeket!
A jelszót bizonyos időközönként változtatni fogjuk, de erről értesítünk majd mindenkit a csoportban!
A partneri kör bővülésén folyamatosan dolgozunk.

Elérhetőségünk!
Kérünk téged, hogy NE írj messengeren, NE jelölj ismerősnek, azért mert kérdezni szeretnél esetleg a termékekről.
A weboldalon az elérhetőség oldalon, az “Írj Nekünk” résznél tudsz üzenetet küldeni nekünk és biztosan választ fogsz kapni a kérdéseidre. Igyekszünk minden kérdésre minél előbb választ adni.

Regisztráció!
A webshopba mindenkinek regisztrálni kell magát, aki vásárolni szeretne, mert nincs lehetőség a regisztráció nélküli vásárlásra.
Az árak is CSAK regisztrált vásárlók részére érhetőek el.
A regisztráció NEM jelent azonnali belépést az oldalra, mivel a shopban CSAK csoporttagok vásárolhatnak. A beérkezett regisztrációkat nekünk jóvá kell hagyni, ellenőrzünk minden egyes regisztrált vásárlót a facebook csoportban, hogy azon a néven létezik-e klubtag.
Ezért kérünk mindenkit, hogy VALÓS néven (ami a facebookon a neve) regisztráljon.
A regisztrációt a lehető leghamarabb aktiváljuk, amint meggyőződtünk a csoportban való tagságáról.
Próbálunk minden regisztrációt, minél hamarabb ellenőrizni. Türelmeteket és megértéseteket köszönjük.

Termékek!
Minden terméket mi terveztünk, rajzoltunk, tehát minden egyedinek mondható.
NEM tudunk annyi pénzt befektetni a shopba, hogy folyamatosan, mindig minden legyen raktáron, ezt remélem megérted. Egy viszonylag nagy raktárkészlettel próbálunk indulni, de ahogy látjuk a visszajelzésekből ez hamar meg fog csappanni. ?
Ha valami elfogy, viszont te olyan terméket szeretnél, NE aggódj, lehet rendelni! Összegyűjtjük az igényeket és 2 hetes periódusban tervezünk újra gyártásba leadni a rendeléseket.
Tehát ha éppen elfogyott, lehet, hogy pár hetet várnod kell majd az adott termékre, de nincs elfelejtve a rendelésed!
A megrendeléseddel kapcsolatban mindenről értesíteni fogunk e-mailben!
Lehetséges, hogy több terméket is rendelsz és az egyik termék épp elfogyott, akkor is megkeresünk e-mailben és megbeszéljük, hogy megvárod-e a hiányzó terméket, vagy ami raktáron van azokat küldjük el külön.
Klubkártya igényeket is 2 hetes periódusban fogjuk elküldeni gyártásba. (Nyitás után valószínű nem várjuk meg a 2 hetet).

Klubkártya!
A klubkártya megrendelése:
A VÁSÁRLÁS VÉGÉN A MEGJEGYZÉS ROVATba kérjük tüntesd fel a NEVET és a RENDSZÁMOT (ez kerül majd a kártyára).

Klubkártya előnyök:
A weboldalon található partnerek oldal jelszóval védett, ezen partnereknél használható a klubkártya, mely segítségével érvényesíthető a kedvezmény.
A partner lista bővülésén folyamatosan dolgozunk!

Szállítás és Fizetés!
Szállítási partnerünk a Foxpost. Lehetőséged lesz Foxpost automatába rendelni vagy házhozszállítást kérni. Ha csak kisebb termékeket (matrica, kulcstartó, kiegészítők stb. ) rendelsz, azt postai úton küldjük.
Fizetési lehetőségek: UTÁNVÉT és BANKI ÁTUTALÁS.
Foxpost szállítás esetén lehetőség van utánvétre és banki átutalásra is.
Postai szállításnál utánvétes fizetésre NINCS LEHETŐSÉG.
10.000 Ft összegű vásárlás felett a szállítás INGYENES.

Vásárlás menete! 
Kiválasztod a neked tetsző terméket.
Póló esetén ami NAGYON FONTOS, hogy megrendelés előtt a MÉRET TÁBLÁZATOT ELLENŐRIZD, mert a pólók nagy méretűek.
Klubkártya esetén a rendelés végén a NÉV és a RENDSZÁM feltüntetése NAGYON FONTOS!
Kulcstartónál van lehetőséged, a kis emberke kezének és lábának a színeit kiválasztani. Ha a kívánt szín nem szerepel a listában, akkor válaszd az egyéb opciót és felvesszük veled a kapcsolatot.
Kiegészítőknél azok a termékek amik nem öntapadósak, azokhoz küldünk 2 oldalú ragasztót, ha valaki szeretné beragasztani, így megteheti.
A Bögrék csak és kizárólag színben térnek el, tehát az anyaguk és térfogatuk azonos.
Ha mindennel megvagy, a kiszemelt termékeket a kosárba tetted, kiválasztottad a szállítási és fizetési módokat is, akkor a megrendelés végén egy visszaigazoló e-mailt fogsz kapni.
Ha banki átutalásos fizetést választottál, várd meg míg az e-mailedre elküldjük ez e-számlát! CSAK AKKOR UTALJ, HA AZ E-MAIL ÉRTESÍTŐBEN EZT JELEZZÜK!
A megrendelésed státuszáról folyamatosan értesítünk e-mailben.

Státusz e-mailek értelmezése!
Köszönjük, rendelését rögzítettük:
Fogtok kapni egy ilyen e-mailt, ez azt jelenti, hogy a rendelésed fogadta a rendszer.

Megrendelésének feldolgozását megkezdtük:
A következő e-mailben arról tájékoztatunk, hogy a megrendelésed elkezdtük feldolgozni, vagyis a termékeket elkezdjük összekészíteni, az esetlegesen hiányzó termékeket beszerezni. Hiányzó termék esetén értesíteni fogunk e-mailben.

Megrendelését összeállítottuk:
Ezt az e-mailt akkor kapjátok, ha összeállítottuk a csomagot.
Ha átutalásos fizetési módot választottál postai vagy foxpostos szállítással akkor:
Ezzel egyidőben menni fog az e-mail címedre egy e-számla. Ha átutalásos fizetési módot választottál, ELINDÍTHATOD az utalást. Ha foxpostos utánvétet választottál, akkor nincs egyéb tennivalód, kapsz majd egy következő értesítést amit alább olvashatsz.

Átadva a szállítócég részére:
Ha ezt az e-mailt megkapod, akkor az azt jelenti, hogy bekerült a csomagod a foxpost csomagküldő szolgáltatóhoz.

Megrendelését lezártuk, köszönjük, hogy minket választott:
És végezetül lezárjuk a rendelésed.

 

Ne klikkesedj!