Elektronikai Szerviz Em Elektromechanika Kft. Győrben
A Elektromos Szerviz Em Elektromechanika Kft. Győr városában található, és számos háztartási készülék javításával foglalkozik. Az ügyfelek tapasztalatai azonban megoszlanak a szolgáltatás minőségéről.
Pozitív Vélemények
Akadnak olyan ügyfelek, akik elégedettek voltak a szolgáltatásokkal. Egyesek a gyors ügyintézést és a precíz munkavégzést emelték ki. Például, egy ügyfél elmondta, hogy "rendkívül gyors ügyintézés" és "nagyon kedves szervizes kolléga" segítette őt a problémájának megoldásában.
Negatív Tapasztalatok
Sajnos, sokan kritikán aluli szolgáltatásról számoltak be. Egy ügyfél a Krups kávéfőzőjét vitte javításra, de a készülék állapota romlott, amikor visszakapta. "Alulról folyt a víz belőle," írta az ügyfél, aki végül másik szervizhez fordult.
Továbbá, többen jelezték, hogy hiába próbálták telefonon elérni a szervizt, senki nem vette fel a telefont. "10 hívásból 0 visszhang," mondta egy elégedetlen ügyfél, aki azt is hozzátette, hogy nehézkes volt a személyes ügyfélszolgálat is.
Garancia és Alkatrészek
Az alkatrészek beszerzése is problémásnak bizonyult. Egy ügyfél arról számolt be, hogy garanciális termékét javításra vitte, de több hét elteltével sem kapott választ a szerviztől. "Két hónap várakozás után végül újra rossz állapotban kaptam vissza," nyilatkozott az ügyfél.
Összegzés
Az Elektromos Szerviz Em Elektromechanika Kft. sokféle tapasztalatot gyűjtött a győri lakosok körében. Bár vannak pozitív visszajelzések a gyorsaságról és a kedvességről, a szolgáltatás minősége megkérdőjelezhetőnek tűnik. Érdemes figyelembe venni a vásárlók véleményeit, mielőtt a szervizt választanánk.
Ha szüksége van rá frissíteni bármilyen részletet, amelyet nem helyesnek tart ez a portál kérjük szállítson egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.
Megjelenítve ettől 21 eddig 34 összesen 34 hozzászólás érkezett.
Jolán Illés (2025. 05. 28. 23:05):
Lehet, hogy nagyon sok munkájuk van, de alig lehet őket elérni telefonon. Kénytelen az ember személyesen bemenni, akár csak informálódni szeretne, akár konkrét probléma van valamivel.
Sajnálatos módon az egyik kedves ismerősömnek elromlott a mikrohullámú sütője. Bevittük, hátha sikerül megmenteni. A mikró patika állapotban volt a kinézetét tekintve....amit viszont nem úgy kaptunk vissza. Tele volt karcolással és horpadással!!! Az nem változtat a dolgon, hogy olyan hibája volt a készüléknek, amivel nem lehetett mit tenni...ment a szeméttelepre. De! Ha egy szép állapotú terméket visz be valaki, akkor azt úgy is szeretné visszakapni!!!
Hihetetlen pocsék cég. Nem elég, hogy egyszer sem veszik fel a telefont 10 hívásból, de a 15. hívásnál meg foglalt...!? Hogy is van ez!? Fél óra alatt nem sikerült őket felhívni, pedig csak arra lettem volna kíváncsi, ha garanciális a mikró és valószínű kiégett a benne levő izzó, akkor hogy, vagy hol tudom megcsináltatni! Szánalmas, hogy a mai világban ezt megengedheti magának egy olyan cég, aki világmárkákat javít...állításuk szerint. Ennyire sok munkájuk lenne, még ha ez így is van, eddig legalább volt egy olyan ember, aki a telefonokat kezelte...most már az sincs? Pedig elég drágán dolgoznak ahhoz, hogy meg tudjanak fizetni valakit ezért a munkáért....
Kritikán aluli ez a cég!!!!
Zebulon Kovári (2025. 05. 25. 21:38):
Ezt a készüléket nagyon szépen helyrehozták nekem. Már jó ideje volt használaton kívül.
Vencel Sándorfi (2025. 05. 25. 11:22):
Ez a szervíz egyszerűen katasztrófa. Nekik hogy működhetnek szaküzletként? Két rossz élményem volt velük. Egy gázüzemű berendezés és egy kávéfőző. A kávéfőzőt kétszer vittem vissza szervízbe, de még mindig nem sikerült megjavítani. Soha többet nem fogom őket felkeresni!
Berta Szőke (2025. 05. 24. 12:45):
Kétszer próbáltam felhívni őket telefonon, de egyik hívásra sem válaszoltak. Amikor személyesen odamentem, ott volt három dolgozó is.
Irén Vajda (2025. 05. 11. 0:27):
Abszolút csapnivaló volt az a mód, ahogyan az emberekkel kommunikáltak, de legalább sikerült megjavítani a gépet, bár 5 hét múlva újra elromlott! Köszönöm, hogy rászántam az időmet és a pénzemet önökre!
Tímea Juhász (2025. 05. 09. 23:54):
Valóban, egy napos késéssel, de sikeresen be lett kötve a gáztűzhely. Az a szakember, aki elvégezte a szerelést, alaposan tájékoztatott a gáztűzhely működéséről és funkcióiról, profi munkát végzett. Én is ajánlom ezt a céget.
Viktor Papp (2025. 05. 08. 9:35):
Katasztrofális a szolgáltatás... Tisztelet a kivételnek, több ember dolgozik itt, biztos van közöttük becsületes, jóravaló is. Tőlük elnézést kérek a rossz minősítésért. A szervizvezetőnek az 1* is túl sok… Rettenetesen arrogáns, felsőbbrendűséget tanúsító, lesajnáló stílus, szakmaiatlan és ügyfélriasztó hozzáállás jellemzi. Elméletileg ő a legfelkészültebb - hiszen ő a vezető. Legalábbis elméletileg… A szervizes kolléga pedig nyaral. Külföldön.... 3 hete... ezért nem hív vissza. Hm... Biztosan élvezi. Jó lehet. Megjegyzem, előtte körülbelül 2 hetembe telt becserélni, tehát ezelőtt a 3 hét előtt. Mindenki össze tudja adni. A legjobb a "nyugtató" válasz, tudunk mosogatni a géppel, vagy sem?
Rafael Hegyi (2025. 05. 08. 7:28):
Amiért bevitt egy porszívót a vizsgálatra, hogy felhívják mi a gond vele. Végül megjavították, ami nem is lett volna baj, ha a szakszervíz szakszerűen kicseréli a tápkábelt. Egy egyszerű villásdugót 5550ft-ért akartak rám sózni, mikor valójában csak körülbelül 700ft-ba kerülne. Ez egyszerűen felháborító. Ha előre megmondta volna a 3600ft-os vizsgálati díjat, és hogy csak a tápkábel a probléma, akkor inkább hazahozom és cserélem ki magam. Például egy 7m-es tápkábel is csak 3500ft lenne. Úgyhogy kicsit túlárazott óradíjjal dolgoznak, vagy inkább percdíjjal. Mert egy villásdugó cseréje nagyjából 5 percet venne igénybe. Teljesen felháborító. Szomorú, hogy egy szakszervíz ezt megengedheti magának. Levettem a villásdugót, majd még szándékosan beletoltatták a kábelt a dugóba, hogy még jobban levágjanak vele. Emberileg és üzletileg is szégyen!
Csaba Kovári (2025. 05. 06. 4:49):
Szia! Nagyon örülök, hogy megtaláltam ezt a blogot, amely Elektronikai szervizekről szól. Nagyon érdekes és hasznos információkat találtam itt. Különösen tetszett az a bejegyzés, amelyik a különböző elektronikai eszközök javításáról szólt. Nagyon hasznos tanácsokat kaptam, és nagyon gründoltnak tűnt az írás. Remélem, hogy még sok hasonló tartalmat fogok olvasni itt jövőben is. Köszönöm a munkádat!
Imre Barna (2025. 05. 05. 4:46):
Sziasztok, nagyon elégedett vagyok a gyors és kedves kiszolgálással! Nagyon ajánlom mindenkinek ezt a szervizt. Köszönöm!
Xaviera Kovácsfi (2025. 05. 04. 13:50):
Lehetőség szerint mínusz csillagot adnék, ha lenne rá lehetőség. A bánásmódjuk kritikán aluli, és hiányzik belőlük a szakértelem is. Olyan szakembert kellene alkalmazniuk, aki valóban ért a javításhoz. Az a hely, ahol szakszervízként működnek, inkább kerülendő. Ha valaki szeretné, hogy a javításra leadott eszköze még rosszabb állapotban kerüljön vissza hozzá, akkor bizalommal viheti ide. Senkinek nem ajánlom Őket!
Samu Zoltán (2025. 05. 03. 5:08):
Hatodszor sikerült megvásárolnom egy mosó- és szárítógépet! Nagyon boldog vagyok, hogy végre sikerült beszereznem ezt a készüléket, amire már régóta vágytam. Remélem, hogy hosszú ideig használni fogom és sokáig fog szolgálni nekem. Nagyon elégedett vagyok a vásárlással és alig várom, hogy kipróbáljam az új gépemet!
Rozina Iványi (2025. 05. 01. 3:50):
Többet fizetnek, mint amit megadtam, és nem kell aggódnia a cserél alkatrészek miatt - ezt a lehetőséget javaslom.
Berta Gulyás (2025. 04. 29. 2:44):
Az ügyintézés hihetetlen gyors volt, a munkavégzés rendkívül precíz és a szervizes kollégák nagyon kedvesek voltak. Nagyon hálás vagyok a munkájukért!