Háztartásigép és Hűtőgép Szaküzlet - Füzesabony

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Háztartásigép és Hűtőgép Szaküzlet - Füzesabony

Háztartásigép és Hűtőgép Szaküzlet - Füzesabony

Közzétéve:: - Találatok: 972 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 22 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 77 - Pontszám: 2.6

Elektronikai Szaküzlet Füzesabonyban: Háztartási Gépek és Hűtőgépek

Az Elektronikai szaküzlet Füzesabony szívében található, amely széles választékkal várja a vásárlókat. A bolt nem csak a legújabb háztartási gépeket kínálja, hanem egy kiváló szerviz szolgáltatást is biztosít, amely fontos tényező lehet a vásárlás során.

Gyorsan elintézhető vásárlási élmény

A boltban való vásárlás gyors és egyszerű. Az üzlet munkatársai készséggel állnak rendelkezésre, hogy segítsenek a megfelelő gépek kiválasztásában, így a vásárlás során nincs szükség hosszú várakozásokra.

Tervezés és Megközelíthetőség

A bolt helyszíne jól megközelíthető, és az ügyfelek kényelmét szolgálja a kerekesszékkel megközelíthető bejárat. Ezáltal minden vásárló könnyedén beléphet, függetlenül a fizikai korlátoktól.

Hitelkártyás fizetés

Az elektronikai szaküzletben a vásárlók rendelkezésére áll a hitelkártyás fizetés lehetősége is, ami megkönnyíti a tranzakciókat, és biztonságos módját nyújt a vásárlásnak.

Szerviz tapasztalatok

Az ügyfelek véleményei szerint a szerviz szolgáltatás vegyes eredményeket mutat. Egyesek pozitív tapasztalatokról számoltak be, míg mások sérelmezték a hosszú várakozási időt és a nem megfelelő javításokat. Az egyik vásárló például leírta, hogy 5 hónapos garanciális Indesit mosógép javításhoz kellett kérni a szerelőket, ám a hiba pontos okát sokáig nem tudták megállapítani. A kommunikáció terén is akadtak problémák, hiszen több esetben az időpont egyeztetés nem volt zökkenőmentes.

Egy másik véleményből kiderült, hogy a Whirlpool szárítógépük garanciális javítása 29 napot vett igénybe, és a szerviz tapasztalataik szerint a szakmai felkészültség elmaradt az elvárásoktól. Az ilyen tapasztalatok rávilágítanak arra, hogy érdemes előre tájékozódni a szerviz minőségéről.

Következtetés

Az Elektronikai szaküzlet Füzesabonyban egy jó hely lehet a háztartási gépek beszerzésére, azonban a szerviz tapasztalatok alapján célszerű alaposan utánajárni a lehetőségeknek. A gyors vásárlási élmény mellett a megközelíthetőség és a hitelkártyás fizetés előnyös, de a szerviz minősége vegyes képet mutat. Vásárlás előtt érdemes mérlegelni, hogy a szerviz milyen tapasztalatokat kínál, hogy elkerüljük a későbbi csalódásokat.

Ezen a helyen találhat meg minket

A telefon ez Elektronikai szaküzlet van +3636341228

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3636341228

térkép Háztartásigép és Hűtőgép Szaküzlet Elektronikai szaküzlet ban Füzesabony

Üzletünk szolgáltatási ideje:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat (Ma) ✸
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá frissíteni bármilyen elemet, amelyet nem helyesnek tart ez a weboldal kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, hogy kijavítjuk gyorsan. Előre köszönet a támogatásért.

Képek

Videók:
https://www.tiktok.com/@rgbshop_outlet/video/7488766574745324823
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 22 hozzászólás érkezett.

Tímea Molnár (2025. 06. 14. 18:22):
A legjobb! Gyors, precíz! Olcsó…😉 Nem csinálnak ementáli sajtot a házból való telepítéskor, és igazi eszkimók költöztek be a szobába... 25 fokon még iglut is lehetne építeni. Mindent elmondanak a készülékről, ami fontos lehet! Nincs kosz-por… Az értéket elő lehet hagyni, inkább hozzátesznek. Csak ajánlani tudom! A többi hozzászólás fizetett agresszortól vagy konkurenstől származhat!
Marcella Simon (2025. 06. 13. 18:58):
Minden, amit kerestem, megtaláltam itt. Nagyon elégedett vagyok a kínálattal és a szolgáltatással is. Nagyszerű hely az Elektronikai szaküzlet!
Tivadar Vass (2025. 06. 13. 6:39):
Kontár vagy. A szakértelem nullával egyenlő veled.
Marcella István (2025. 06. 08. 23:03):
Szánalmas, de egyben lehúzós és brutál pénzéhes banda. Nem a szerencsétlen szerelő tehet az árakról, hanem a szuperéhes tulaj, akinél a két utcára történő kiszállási díj is 15.000 forint. Személyesen mentem el, mert 9 nap alatt egyszer sem vették fel a telefont. A bolt előtt megnyomtam a hívás gombot, és a pultban ülő nő nem vette fel a feje mellett csörgő telefont.
Viktória Dankó (2025. 06. 08. 16:36):
Teljesen megértem a felháborodásodat, amiért az emberek folyton csak telefonszámot írnak ki, de aztán vagy nem is működik, vagy senki sem válaszol. Biztosan idegesítő és bosszantó tud lenni ez a helyzet. Remélem, hamarosan találsz egy megbízható és segítőkész elektronikai szaküzletet, ahol valóban segítenek neked a problémáiddal! Hajrá!
Barnabás Tóth (2025. 06. 01. 2:45):
Három napig próbálkoztam velük kapcsolatba lépni. Nem könnyű őket elérni, de végül sikerült felvennem velük a kapcsolatot. Nagyon örülök, hogy végül sikerült elérnem őket.
Vince Németh (2025. 05. 31. 9:48):
Kedves kiszolgálás. Nagyon elégedett vagyok a vásárlással, és mindenre megtaláltam, amire szükségem volt. Ajánlom mindenkinek ezt az elektronikai szaküzletet!
Flóra Tóthfi (2025. 05. 31. 5:49):
5 hónapos (garanciális) Indesit mosógépemmel volt probléma, és szervizt kellett hívnom. Két hét múlva érkeztek ki. A mosógép ciripelő hangot adott ki mosás közben. A szerelők leszerelték a mosógép bal oldalát, majd a szűrő előtti gumicsövet is megnézték. Kiderült, hogy egy cipzárhúzó akadt a gumicsőbe, ami okozta a hangot. A szerelők közölték, hogy ez nem garanciális javítás, ezért fizetnem kellene a kiszállást és a szervizt. A kiszállás 20.000 Ft volt, illetve a szerviz még 20.000 Ft-nál is több lesz, de pontos összeget majd később mondják meg. Megkérdeztem a szerelőt, hogy miért nem minősül garanciálisnak a javítás. A "csatorna" (gumicső) lényegében arra van, hogy a ruhából lejövő elemeket a szűrő felé vezesse, nem pedig azért, hogy megragadja azokat. Azonban a szerviz nem fogadta el az érvelésemet. Írtam egy e-mailt a központnak, hogy rendben van-e ez így. Természetesen nem fizettem ki az összeget, és nem is fogom! Mivel nem fizettem, felfüggesztették a garanciát a készülékre. Arra lennék kíváncsi, hogy egy 96000 Ft-os készüléknél miért kérnek több mint 20000 Ft-ot, ha gyakorlatilag csak 6 csavart kell kicsavarni, és 2 nyomórugót kell összenyomni kombináltfogóval (alkatrészcsere nélkül). Mi lenne, ha valóban cserélniük kellene valamilyen alkatrészt? Akkor megfizettetik a mosógép árát is? Szerviz vezető uram, ezt rendben találja? Önök nem érzik rosszul magukat? Bizonyosak az áraikban? Ha én lennék önök, szégyellném magam nagyon!
Luca Bors (2025. 05. 29. 22:56):
Nagyon elégedett vagyok. Gyors, precíz és értékesítő munkatársak. Köszönöm, hogy sikerült a klímát beüzemelni még a hőség előtt. Mindenkinek ajánlom Őket.
Patrik Gáspár (2025. 05. 29. 4:29):
Nem ajánlom senkinek, nagyon megbízhatatlanok. Azt mondták, hogy eljönnek klímát szerelni. Miután olvastam a helyi véleményeket, még a megbeszélt időpont előtt újra felhívtam őket, hogy megerősítsem az érkezésüket. Biztosítottak róla, hogy igen. Felkészítettem az otthonomat, mindent elpakoltam az útból, mindent előkészítettem. De nem jöttek el. Nem is hívtak. Igazából az én hibám, mert nem figyeltem eléggé az egy csillagos értékelésekre.
Kálmán Sándor (2025. 05. 25. 0:18):
A technikus teljesen rendben elvégezte a munkát. Nagyon elégedett vagyok vele!
Szilveszter Kováts (2025. 05. 24. 11:53):
Elromlott a mosogatógépünk, így fel kellett hívjuk őket. Az első találkozásunk hétköznap, munkaidőben volt, de kaptunk egy nem fogadott hívást tőlük... A második "majdnem" találkozásunk is hasonlóan viccesre sikerült: megbeszéltük, hogy 14 órától érkeznek, így férjem szabadnapot kért a munkahelyéről, de amikor már vonaton ültünk 12 órakor közölték, hogy már nincsenek a közelben és senkit sem találtak otthon.... és még csak nem is biztosak, hogy rossz a mosogatógépünk. Szóval igazán humorosak... Csak az erős idegzetűeknek ajánlom őket! Az eddigi vélemények is alátámasztják, hogy megbízhatatlanok és rugalmatlanok, nem tudom, hogyan dolgozhatnak Whirlpool márkaszervízként...
Samu Török (2025. 05. 24. 3:46):
Szakértő kiszolgálás, remek szerviz, megbízható. Nagyon elégedett vagyok velük!
Laura Barta (2025. 05. 23. 22:25):
Nem ajánlom senkinek! Már másfél hónapja nincs mosógépünk...
Elérhetetlenek, nem szakértők, megbízhatatlanok.
József Vajda (2025. 05. 20. 6:57):
Nagyon jó a választék és kedvező árak vannak!
Lajos Horváth (2025. 05. 16. 11:07):
Nagyon széles választék, kiváló kiszolgálás és telepítés. Az ár-érték arány kiváló!
Léna Dudás (2025. 05. 12. 4:43):
Tapasztalt szakember, barátságos környezet és kedvező árak. Ez a hely valóban kiemelkedő!
Fruzsina Fodor (2025. 05. 11. 10:32):
A telefonon egyeztettem egy hölggyel, aki feljegyezte a mosógép hibáit. Egy héttel később megérkezett a gépszerelő úr, aki azt mondta, hogy a gép javíthatatlan és nem éri meg megjavíttatni. Akkor miért kellett nekem kifizetnem 9.000 forintot csak azért, mert látogatóba jött? Miért nem jelezték előre telefonon, hogy mindig ki kell fizetni a kiszállási díjat? Tudom, hogy minden összeget ki kell fizetni, de felháborító és hallatlan, hogy így működnek. Mindenkinek azt javaslom, hogy először tájékozódjon, és csak utána hívja meg ezt a Kozik nevű társaságot. Ráadásul azt is szeretném hozzátenni, hogy telefonon elérhetetlenek. Ők csalók. Ezt a Kozik úriembert valóban ki kellene tekerni a nyakából. Látom, hogy sok negatív vélemény van róluk, ez a Kozik úr még mindig él? Ez egy átverős banda. Isten mentsen minket tőlük. Inkább vennék egy új gépet, minthogy őket hívjam. Egy csillagot sem érdemelnek. Ez egy lehúzós banda. Még a neve se normális 😂 Pár évvel ezelőtt írtam ezt a véleményt, de ahogy olvasom a sok negatív kommentet, még mindig ugyanolyan dühít ez a társaság.
Tamara Dankó (2025. 05. 09. 2:26):
Látom, hogy mások is hasonló problémákkal küzdenek, például azzal, hogy telefonon nem elérhetőek, és nem tájékoztatnak előre a felmerülő egyéb költségekről. Például, amikor klímát szerelnek fel, akár 20.000 forint plusz "kihajolási díj" és 5000 forint betonfúrási költség is felmerülhet az előre egyeztetett ár (55.000 Ft) felett...
Ulrich Ráczfi (2025. 05. 08. 11:50):
Egy szóval tudnám jellemezni: Kiemelkedő. Nagyon elégedett vagyok a termékkel, amit vásároltam az Elektronikai szaküzletben. A minőség kiváló, és a kiszolgálás is kitűnő volt. Biztosan visszatérek még!

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.