Kaposvári Közlekedési Zrt. - Kaposvár

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Kaposvári Közlekedési Zrt. - Kaposvár

Kaposvári Közlekedési Zrt. - Kaposvár

Közzétéve:: - Találatok: 985 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 18 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 97 - Pontszám: 3.9

Buszjegy-értékesítés Kaposvári Közlekedési Zrt.

A Kaposvári Közlekedési Zrt. buszjegy-értékesítése kiemelkedő szerepet játszik a város közlekedési rendszerében. Az utasok számára fontos, hogy a szolgáltatásokhoz való hozzáférés egyszerű és kényelmes legyen.

Kerekesszékkel megközelíthető parkoló

A buszjegy-értékesítés helyszínén található kerekesszékkel megközelíthető parkoló, amely lehetővé teszi a mozgáskorlátozottak számára a könnyű hozzáférést. Ez nagy előny, mivel biztosítja, hogy minden utas, függetlenül fizikai állapotuktól, könnyedén elérje a buszmegállót.

Kerekesszékkel megközelíthető bejárat

A Kaposvári Közlekedési Zrt. eddigi fejlesztéseinek részeként kiemelt figyelmet fordítanak a kerekesszékkel megközelíthető bejáratra is. Az akadálymentes bejárat megkönnyíti a hozzáférést, különösen azok számára, akik kerekesszéket használnak.

Megközelíthetőség

Sokan panaszkodtak a buszmegállók megközelíthetőségével kapcsolatban. Az utasok tapasztalata szerint „a mostani buszjáratok egyenlők a 0-val,” ami a menetrendek betartásának nehézségére utal. A késések és az elmaradó járatok problémája számos utast érint, ami rávilágít arra, hogy a szolgáltatás fejlesztésére van szükség. Egyes utasok úgy vélik, hogy a weboldal használhatósága is hagy kívánnivalót maga után, hiszen „lehetetlen kitalálni, merre melyik busz jár.” A menetrendi információk pontosítása és az útvonaltervező működésének javítása érdekében sürgős lépések szükségesek.

Felhasználói élmény

A felhasználói élmények vegyesek. Pozitív visszajelzések érkeznek a gyors ügyfélszolgálatról és a kedves dolgozókról, így többen írták, hogy „gyors, korrekt” kiszolgálásban részesültek. Ugyanakkor az igények növekedése miatt a szolgáltatás minősége és hozzáférhetősége érdekében folyamatos fejlődésre van szükség. Összességében a Kaposvári Közlekedési Zrt. buszjegy-értékesítése számos lehetőséget rejt magában, azonban az utasok elégedettsége érdekében fontos a megközelíthetőség, a menetrendek betartása és a digitális szolgáltatások fejlesztése.

Ezen a helyen találhat meg minket

A kapcsolattartó illető Buszjegy-értékesítés van +3682411850

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3682411850

térkép Kaposvári Közlekedési Zrt. Buszjegy-értékesítés ban Kaposvár

A weboldal

Ha szeretne módosítani bármilyen információt, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönjük szépen.

Képek

Videók:
https://www.tiktok.com/@radioconvos89.9/video/7398609446462606597
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 18 összesen 18 hozzászólás érkezett.

Gizella Keresztes (2025. 05. 31. 22:20):
Sok sárga busz jár a városban.
Kinga Hajdu (2025. 05. 30. 11:51):
"Inkább emberek vagyunk, mint nem, ne felejtsd el!"
Zoltán Kiss (2025. 05. 28. 4:09):
Gyors ügyfélkiszolgálás, kedves munkatársak, nagyon elégedett voltam, mert nem kellett sorban állnom.
Flóra Szabófi (2025. 05. 22. 15:41):
Nagyon gyors volt, rendkívül precíz. Nagyon kedves ügyintéző.
Réka Barna (2025. 05. 21. 10:02):
Szükség lenne több fedett részre.
Zebulon Simon (2025. 05. 15. 15:03):
Köszönjük a pozitív visszajelzést! Nagyon örülünk, hogy tetszik az oldalunk. Ha bármilyen kérdésed vagy javaslatod van, ne habozz írni nekünk! Nagyon köszönjük, és reméljük hamarosan újra látunk téged az oldalon!
Bendegúz Erdős (2025. 05. 11. 0:09):
Hatékony és segítőkész pénztárosok vannak
Tibor Faragó (2025. 05. 08. 8:41):
Az aktuális buszjáratok mind nulla értékűek. Mind a hétköznapi, mind a hétvégi járatok. A Töröcskeiről beszélek. Sehová nem lehet időben beérni. Aki ezt jóváhagyta, az nem utazik busszal.
Virág Nagyváradi (2025. 04. 30. 2:47):
A parkolókártyámat feltöltöttem.
Petra Oláh (2025. 04. 29. 8:48):
Senkivel sem tudtam beszélni, senki sem vette fel a telefont. Pedig jó párszor próbáltam őket hívni.
Gyöngyi Zoltán (2025. 04. 28. 22:07):
Ma reggel nagy meglepetésre visszatértél az autóbusz megállók oldalaihoz!
Az, aki visszahelyezte azokat vagy aki engedélyt adott rá, nem mindennapi ember!
Reggel hat órakor a rutinszerűen közlekedő emberek egymás után csaptak bele az oldal nélküli váróba, mivel még egy fehér csík sem volt felhelyezve rajta, így a most még tiszta üvegek a reggeli homályban nem voltak láthatóak!!!!!!
GRATULÁLOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tadeusz Kozma (2025. 04. 26. 14:52):
Kedves személyzet. Nagyon kedves az a figyelmesség, amit nekünk, utasoknak nyújtanak. Nagyon hálásak vagyunk érte!
Ádám Kádár (2025. 04. 19. 21:21):
Ajánlom szívemből az utazó közösségnek.
Lajos Gál (2025. 04. 19. 6:40):
Érdeklődnék, hogy a buszon elfogadja-e a sofőr a DÁP-ot? Vagy szükséges a személyi igazolvány?
Irén Ferenc (2025. 04. 18. 11:42):
A bolt este 10 óráig van nyitva.
István Rigó (2025. 04. 11. 20:55):
Jó, de még van tér fejlődésre!
Jenő Lakatos (2025. 04. 09. 19:29):
Gyakran késnek a járatok az időjárási viszonyoktól függetlenül. Előfordulhat, hogy egyszerűen nem érkezik meg egy-egy busz.
Gergely Székelyfi (2025. 04. 05. 21:08):
Megérdemelné egy utcai tábla a Városüzemeltetés. Kicsit könnyebb lenne megtalálni. 😊 …
Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.