Al-ko Szaküzlet és Márkaszervíz - Taksony

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Al-ko Szaküzlet és Márkaszervíz - Taksony

Al-ko Szaküzlet és Márkaszervíz - Taksony

Közzétéve:: - Találatok: 232 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 6 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 16 - Pontszám: 1.7

Bolt AL-KO Szaküzlet és Márkaszervíz Taksonyban

Az AL-KO Szaküzlet és Márkaszervíz Taksonyban található, de a vásárlók tapasztalatai alapján számos kérdés merül fel az üzlet szolgáltatásainak minőségével kapcsolatban. Az alábbiakban áttekintjük az üzlet megközelíthetőségét, tervezését, valamint a vásárlási folyamatot.

Megközelíthetőség

A bolt megközelítése viszonylag egyszerű, azonban a helyi parkolóhelyek korlátozottak lehetnek. Az üzlet előtt található kerekesszékkel megközelíthető parkoló, amely segíti a mozgáskorlátozott vásárlókat az üzlet látogatásában.

Tervezés és ügyfélkezelés

Számos vásárlói vélemény szerint a bolt tervezése és ügyfélkezelése nem felel meg a modern elvárásoknak. Sokan panaszkodtak arra, hogy az üzlet dolgozói nem rendelkeznek elegendő szaktudással ahhoz, hogy segítsenek a keresett alkatrészek beszerzésében. Az ügyfélszolgálat kommunikációja is hagy kívánnivalót maga után, hiszen sokan hosszú várakozás után sem kaptak választ a megkereséseikre.

Gyorsan elintézhető vásárlások

Bár az üzlet hirdeti, hogy a vásárlásokat gyorsan elintézhető módon bonyolítják le, a valós tapasztalatok ezt nem mindig tükrözik. Egyes vásárlók több hétig várták az általuk rendelt termékeket, míg mások a boltban tapasztalt kaotikus állapotok miatt nem tudták megvásárolni a kívánt alkatrészeket.

Fizetés lehetőségei

Az üzletben hitelkártyás fizetés is elérhető, azonban többen jelezték, hogy a bolt dolgozói nem mindig tájékoztatják megfelelően a vásárlókat a fizetési lehetőségekről. Ez szintén hozzájárulhat a vásárlói élmény negatív értékeléséhez.

Következtetés

Az AL-KO Szaküzlet és Márkaszervíz Taksonyban látszólag jó lehetőségeket kínál, ám a vásárlói tapasztalatok alapján a megvalósítás és a kiszolgálás terén komoly hiányosságokkal küzd. A bolt látogatása előtt érdemes figyelembe venni a korábbi vásárlói véleményeket, hogy elkerüljük a csalódásokat.

Üzletünk ezen a helyen található

A kapcsolattartó ez Bolt van +36209556550

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +36209556550

térkép AL-KO Szaküzlet és Márkaszervíz Bolt ban Taksony

Várjuk Önt:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek (Ma) ✸
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá változtatni bármilyen adatot, amelyet nem helyesnek tart ez a portál kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, és kijavítjuk gyorsan. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Videók:
Al-ko Szaküzlet és Márkaszervíz - Taksony
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 6 összesen 6 hozzászólás érkezett.

Kamilla Juhászfalvi (2025. 07. 27. 5:41):
A Bolttal kapcsolatban valóban nehézkes lehet szervizt találni a telefonon keresztül. Tapasztalatom szerint sokszor azt tanácsolják, hogy vigyem be a sérült szivattyút egy boltba. Amikor felvetettem, hogyan is vigyem be a felszerelt szivattyút, azt válaszolták, hogy előtte bontsam le. Ezután felmerült bennem a kérdés, hogy hol találjak szerelőt ehhez a feladathoz. Végül köszönetteljesen köszöntem és letettem a telefont.
Filip Kissfi (2025. 07. 01. 1:04):
Megkaptam, amit keresek. Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a remek blogra, ahol mindent megtudhatok a Bolt-ról. Köszönöm szépen!
Nikolett Gönczi (2025. 06. 25. 6:27):
Nagyon nem ajánlom, nem érdemes ide jönni!!
Sajnálattal olvasom a negatív véleményeket.
De csatlakozom a negatív vélemények tábora.
Miért van nyitva az üzlet, ha nem lehet vásárolni???
Személyesen és telefonon egyeztetünk, de lehetetlenség a kért alkatrészekhez hozzájutni. Az ott dolgozó hölgy nem ért hozzá, sok az alkatrész ott, de nem tudja, melyik hova való. Tegnap a főnöknővel beszéltem, egyeztettünk, milyen alkatrészek kellenek, mondta, minden van. Én mondtam, hogy akkor holnap bemegyek érte, De! Mikor jöttem, csak az a hölgy volt ott, aki nem is értett hozzá. Annyi nem volt bennük, hogy összekészítsék nekem.
Nagyon szomorú vagyok! Hogy lehet így vállalkozást indítani, csinálni???
Edit Molnár (2025. 06. 16. 3:08):
Két hét múlva a rendelés leadása után, amikor már egyetlen e-mailre sem kaptam választ, végül sikerült telefonon elérnem őket, csak hogy közöljék velem, hogy nincs raktáron az általam megrendelt és megerősített termék, és azt mondták, hogy töltsök ki egy űrlapot, majd küldjem el nekik, hogy törölhessék a rendelést. Felháborító!
Balázs Balogh (2025. 06. 12. 16:57):
Aki megbízható szakemberek által végzett tisztességes munkára számít, és nem időmilliomos, kerülje el őket minél nagyobb ívben! Ennél a színvonalnál már nincs lejjebb!
Ákos Oláh (2025. 06. 10. 16:16):
A távolból kerülni.
Ügyfélkezelés nulla, szervezettség nulla, kommunikáció nulla.
6 hétig vártam a javításra, eközben hetente 2 alkalommal telefonáltam, senki sem tudta megmondani, hogy kész van-e már a gépem vagy sem, ezért még el sem hozhattam volna. Később kiderült, hogy 4 hete már kész volt... nevetséges!
Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.