Bmw Rack Autó - Budaörs

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Bmw Rack Autó - Budaörs

Bmw Rack Autó - Budaörs

Közzétéve:: - Találatok: 6 004 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 85 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 601 - Pontszám: 4.5

BMW Márkakereskedő: Rack Autó Budaörsön

A Budaörs szívében található BMW Rack Autó márkakereskedés a prémium autók iránt érdeklődők közkedvelt helyszíne. Ügyfélelégedettségüket számos visszatérő ügyfél dicséri, akik kiemelik a magas színvonalú kiszolgálást és a családias légkört.

Kerekesszékkel Megközelíthető Szolgáltatások

A Rack Autó elkötelezett a látogatók kényelme iránt. Az üzlet kerekesszékkel megközelíthető ülőhelyekkel és bejárattal várja az ügyfeleket, így mindenki könnyedén hozzáférhet szolgáltatásaikhoz. A kerekesszékkel megközelíthető parkoló pedig biztosítja, hogy a mozgáskorlátozott ügyfelek is kényelmesen parkolhassanak.

Pénzügyi Megoldások és Fizetési Módozatok

A vásárlók számára elérhető NFC-mobilfizetés lehetősége megkönnyíti a tranzakciókat, míg a hitelkártyás fizetés szintén népszerű választás. A díjmentes parkoló használata pedig további előnyt jelent az autó vásárlásakor vagy szervizelésekor.

Rugalmas és Segítőkész Kiszolgálás

A vásárlói vélemények szerint a Rack Autó munkatársai rendkívül segítőkészek és kedvesek. A gyors és hatékony ügyintézés, valamint a személyre szabott szolgáltatás beállításai miatt sokan választják őket. A látogatók örömmel tapasztalják, hogy itt valóban emberként kezelik őket, és figyelnek igényeikre.

Házhoz Szállítás és Megközelíthetőség

Az ügyfelek kényelmét szolgálja a házhoz szállítás lehetősége is, amely lehetővé teszi, hogy az új autókat közvetlenül az otthonukba hozzák. A megbízható és könnyen megközelíthető helyszín tovább növeli a márkakereskedés népszerűségét.

Ügyfélélmények

A Rack Autó mellett döntő ügyfelek tapasztalatai rendkívül pozitívak. Sok visszatérő vásárló dicséri az udvarias és készséges munkatársakat, akik profin kezelik az autókkal kapcsolatos kérdéseket és aggályokat. A szervizből és az értékesítésből szerzett élményeik alapján bátran ajánlják a kereskedést barátaiknak és ismerőseiknek.

Összegzés

A BMW Rack Autó Budaörsön nem csupán egy márkakereskedés, hanem egy olyan helyszín, ahol a prémium autók vásárlása és szervizeltetése kellemes élménnyé válik. A kerekesszékkel megközelíthető szolgáltatások, a modern fizetési megoldások és a segítőkész személyzet mind hozzájárulnak ahhoz, hogy itt minden ügyfél elégedetten távozzon.

Üzletünk helye

A kapcsolattartó ez BMW márkakereskedő van +3623886100

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3623886100

térkép BMW Rack Autó BMW márkakereskedő, Autójavító, Autókereskedés ban Budaörs

Üzletünk nyitvatartása:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök (Ma) ✸
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szükséges változtatni bármilyen részletet, amelyet nem helyesnek tart ez a portál kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy mi tudjuk kijavítjuk gyorsan. Köszönjük előre köszönet a támogatásért.

Képek

Videók:
Bmw Rack Autó - Budaörs
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 85 hozzászólás érkezett.

Róbert Sándorfi (2025. 09. 30. 21:49):
Minden tökéletes volt! Nagyon elégedett voltam a BMW márkakereskedő szolgáltatásaival. Csak pozitív tapasztalataim vannak, és biztos vagyok benne, hogy újra fogom őket választani a jövőben. Köszönöm a kiváló szolgáltatást!
Ybl Dankó (2025. 09. 26. 20:50):
Kiemelkedő szerviztanácsadó csapat! Minden tökéletes volt
Zsanett Ráczfi (2025. 09. 23. 18:54):
Nincsen több csillag?!
Én eddig azt gondoltam, hogy bármelyik BMW márkakereskedőnél szuperül szolgálnak ki.
Most azonban magasabb szintű ügyfélszolgálatot tapasztaltam. Nagyon köszönöm!
Izabella Kádár (2025. 09. 19. 12:40):
Itt vásároltuk a BMW autónkat, azóta is itt szervizeltetjük. Nagyon elégedettek vagyunk, mert megbízhatóak és pontosak. Bátran ajánlom ezt a márkakereskedést mindenkinek!
Dorottya Wagner (2025. 09. 18. 23:47):
Rendszeresen megvárakoztatnak! Most is 1,5 órát váratnak, úgyhogy bárki is hozzám szólna....
Hát....
Az autók, az árak prémiumok, a szolgáltatás meg....
Sárika Csaba (2025. 09. 17. 1:27):
Staár Katalin nagyon jól felkészült, kedves és pontos volt a rendelésem kezelésében és az autó átvételekor. Nem az első alkalom volt, hogy tőle intéztem új autó vásárlásomat, és mindig azt ígérte, amit betartott. A következő alkalommal is tőle szeretnék vásárolni.
Regina Tóth (2025. 09. 16. 12:08):
Kedves ügyfelünknek mindig nagyon fontos a kényelmes és személyre szabott kiszolgálás. Örömmel hallom, hogy elégedett volt a BMW tesztautóval és az általunk nyújtott hosszabb próbázási lehetőséggel. Reméljük, hogy a jövőben is számíthatunk Önre, ha újra autóválasztás előtt áll! Köszönjük, hogy minket választott! :)
Gellért Lukács (2025. 09. 14. 0:37):
Elvittem a Toyota autómat technikai vizsgára. A szerviz kiváló szolgáltatást nyújtott, az egyeztetett időpontban azonnal átvették az autót, az iratok kitöltése 5 perc alatt megtörtént, 1 órán belül már kész voltam a fizetéssel együtt. A vizsgabiztos részletesen tájékoztatott az autó állapotáról és olyan alaposan átnézte az autót, hogy még azt is észrevette, hogy a forgalmiban hibás adat szerepelt, amit az okmányirodában sikerült javíttatnom. 100%-ig elégedetten távoztam és legközelebb is csak ide fogok menni. Nagyon köszönöm szépen!!!
Lili Németh (2025. 09. 12. 21:51):
Kutas Marci a legnagyszerűbb munkavállaló! Imádom a Rackot!
Lili Faragó (2025. 09. 11. 16:04):
Fantasztikus élményt kaptam a vásárlásnál. A szervizben nagyon korrektek és segítőkészek voltak, még egy appon keresztül is elküldték nekem a videós "leírást" a munkáról. Nagyon elégedett vagyok!
Samu Tófalvi (2025. 09. 11. 6:04):
Évek óta hűséges vevők vagyunk a Rack Auto budaörsi márkakereskedésénél, ahol mindig magas színvonalú kiszolgálásban részesülünk, legyen szó BMW-ről vagy MINI-ről. A családias légkör, a jó hangulat, a kedves értékesítők és a segítőkész hozzáállás mind mind hozzájárulnak ahhoz, hogy mindig pozitív élményben legyen részünk. Nagyon elégedettek vagyunk és már több ismerőst is ide ajánlottunk, akik szintén csak jó tapasztalatokról számoltak be. Nagyszerű autók és nagyszerű hely!
Huba Urbán (2025. 09. 11. 1:49):
Nagyon ritka manapság ilyen kiváló szolgáltatásokba botlani! A szaktudással rendelkező értékesítő csapat, a pozitív hozzáállás és a segítőkészség jellemzi a munkájukat. Az autószerelők is hasonlóan kiváló tapasztalatokkal rendelkeznek a szervizben.
Diana Németh (2025. 09. 10. 2:57):
Nagyon hasznosak voltak az ügyfelek. Azonnal tudtak segíteni. Kedvesek és hatékonyak. Csak ajánlani tudom Őket.
Dániel Rácz (2025. 09. 08. 22:09):
Kedvesek, udvariasak voltak. Tökéletes ellentét az érdi szervizzel, ahol nagy arccal, lekezelően bántak velünk. Ők megkapták az egy csillagot, de a Rack Auto-nak jár az 5.
Levente Varga (2025. 09. 05. 3:42):
Nagyon elégedett voltam velük, kiváló és precíz ügyintézés volt. Nagyon ajánlom mindenkinek!
Dénes Gulyás (2025. 09. 02. 21:13):
Támogatás a termékekhez, szakértelem
Yuri István (2025. 09. 02. 19:11):
Minden nagyon pontos és precíz volt! Nagyon hálás vagyok Kutas Mártonnak a segítségért, valamint a gyors és hatékony kiszolgálásért. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
Cecil Lakatos (2025. 08. 31. 20:19):
Autót szeretnék venni, de ezt a "kedves" értékesítő valahogy megnehezítette a próbaút lehetőségét! Prémium termék, nulla rugalmasság!
Orsika Lakatos (2025. 08. 31. 7:46):
Az asszonyok a recepción nem viszik túlzásba a kedvességüket, bár meg kell jegyeznem, hogy amikor belépek az ajtón, szinte azonnal pénzt hagyok a cégnél. Úgy érzem, ezt meg kellene tanulni a BMW-nél. Németországban ezt Kundendienst-nek hívják. Tisztelt tulajdonos, kérem fordítson erre nagyobb hangsúlyt. Főleg azért is kérem Önt erre, mert az új X1 BMW-t Önöknél vásároltuk, és immár 2 autóval leszünk a partnereik, és itt hangsúlyozom a partnerséget, nem szívességet. Az új autómat bemutató autóként vásároltuk, és a bemutató időszakban lehetőségem nyílt a gépkocsi kipróbálására. Amikor felhívtam a kollégát, az első mondata azzal kezdődött, hogy leszúrt amiért vonalas telefonon hívom. Menjen inkább kaszálni, ha az ügyfél terhet jelent számára. Gaz!!!!
Loránd Varga (2025. 08. 30. 21:57):
A Wallis jött át a BMW márkakereskedőhöz - nem véletlenül - és nem csak telefonos ügyintézésnél, hanem személyesen is érezhető volt a különbség. Egészen más világ, itt az emberként kezelnek... :)

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.