Procar Kft. - Székesfehérvár

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Procar Kft. - Székesfehérvár

Procar Kft. - Székesfehérvár

Közzétéve:: - Találatok: 3 228 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 78 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 300 - Pontszám: 4.1

Audi Márkakereskedő: Procar Kft. Székesfehérváron

Székesfehérvár egyik népszerű Audi márkakereskedése a Procar Kft., amely különféle szolgáltatásokkal várja ügyfeleit. Azonban a kereskedés körüli vélemények vegyesek, és érdemes őket alaposan megismerni.

Szolgáltatás Beállításai

A Procar Kft. szolgáltatásai között megtalálható az autók értékesítése és szervizelése, ám a tapasztalatok alapján nem mindenki elégedett a szolgáltatások minőségével. Az ügyfelek gyakran panaszkodnak a lassú ügyintézésre és a kommunikáció hiányosságaira.

Ajánlatok és Házhozszállítás

A kereskedés időnként vonzó ajánlatokkal jelentkezik, amelyek célja, hogy minél több vásárlót vonzanak. Ugyanakkor a házhozszállítási lehetőség is elérhető, amely kényelmet nyújt a vásárlóknak, akik nem tudják személyesen átvenni új autójukat.

Parkoló és Megközelíthetőség

A Procar Kft. rendelkezik kerekesszékkel megközelíthető parkolóval és bejárattal, ami biztosítja, hogy a mozgásukban korlátozott vásárlók is könnyen hozzáférhessenek az üzlethez. A helyszín megközelíthetősége jónak mondható, sokan dicsérik a kényelmes parkolási lehetőségeket.

Autómosó Szolgáltatás

A kereskedés autómosó szolgáltatása is népszerű, de a minőség változó lehet. Az autó átadása előtt érdemes figyelmet fordítani a részletekre, hiszen előfordulhat, hogy a kívánt tisztaságot nem érik el.

Vásárlói Vélemények

A vásárlói visszajelzések alapján a Procar Kft.-nek több területen is van mit fejlesztenie. Sokan panaszkodnak, hogy a szervizelés során nem kapták meg a megfelelő tájékoztatást, és hogy a kommunikációségük gyenge. Ezzel szemben többen dicsérik az értékesítőik segítőkészségét és szakmai tudását.

Az ügyfélélmény rendkívül eltérő; egyesek elégedettek voltak a gördülékeny ügyintézéssel, míg mások csalódásról számoltak be, például az autók állapotának átadásakor. Fontos tehát, hogy a vásárlók alaposan mérlegeljék a Procar Kft. választását, figyelembe véve a korábbi tapasztalatokat.

Következtetés

A Procar Kft. Székesfehérváron egy olyan Audi márkakereskedés, ahol a szolgáltatások széles spektrumával találkozhatunk, azonban a vásárlói vélemények alapján a szolgáltatások minősége változó. Érdemes figyelmet fordítani az ajánlatokra, és alaposan tájékozódni a vásárlás előtt.

Üzletünk ezen a helyen található

A telefon ez Audi márkakereskedő van +3622302433

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3622302433

térkép Procar Kft. Audi márkakereskedő, Autókarosszéria-bolt, Autójavító, Autókölcsönző, Autómosó, Benzinkút, Gumiabroncs-szaküzlet, Vontatási szolgáltatás, Használtautó-kereskedő, Volkswagen márkakereskedő ban Székesfehérvár

Ezekben az időpontokban elérhetők vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök (Ma) ✸
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá változtatni bármilyen elemet, amelyet nem pontosnak tart ez a weboldal kérjük szállítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk minél hamarabb. Köszönjük előre köszönjük szépen.

Képek

Videók:
Procar Kft. - Székesfehérvár
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 41 eddig 60 összesen 78 hozzászólás érkezett.

Filip Varga (2025. 07. 30. 1:39):
Kedves, gyorsak! Egyszerűen tökéletes volt az egész. Csak ajánlani tudom őket! Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal és biztos vagyok benne, hogy másoknak is javaslom őket!
Bianka Oláh (2025. 07. 29. 23:22):
Az audi márkakereskedő szolgáltatásai minőségét és hozzáállását lehetetlen minősíteni. Mindenképpen másik szervizt ajánlok. Többen megemlítették, hogy az értékesítők kedvesek, persze csak amikor autót kell eladniuk. Én is vásároltam itt autót (már nem teszem újra), és természetesen abban a pillanatban kedvesek tudnak lenni, amikor még nem kötötted meg az üzletet. Azonban más történet, amikor már átadták az autót és szervizelni kell. Az autóátadás egészen más, mint a szervizelés folyamata. Az előbbire én is képes lennék, de az utóbbihoz szakértő szerelőkre és minőségre van szükség. De a szar munkával azért gyorsabban lehet végezni.
Mária Kertész (2025. 07. 29. 13:05):
Nagyon elégedett vagyok Bakos István értékesítő munkájával. Kiválóan kezelte az ügyintézést, mindent gördülékenyen és rugalmasan intézett el. Nagyon pozitív tapasztalataim vannak vele.
Richárd Kováts (2025. 07. 25. 18:17):
Ha autót szeretnék venni vagy szervízelni, akkor biztosan nem ide mennék. A blogon olvastam az Audi márkakereskedőről, és teljesen elriasztott a tapasztalatom. Inkább más helyet keresek, ahol megbízhatóbb és profibb szolgáltatást kapok.
Imre Lakatos (2025. 07. 25. 6:25):
Szakértő vagyok az SEO területén, és egy olyan blogon dolgozom, amely Audi márkakereskedőkről szól. Így írnám le újra ezt a hozzászólást magyar akcentussal:

Jófajta gyors udvarias emberek.
Róbert Gulyás (2025. 07. 25. 5:21):
Barátságos és profi személyzet. Megpróbálták frissíteni a műholdas navigációs rendszeremet a behozott SD-kártyámmal. Nem tudták befejezni a munkát, mivel nem adtam meg a szükséges kódot. Nem számoltak fel érte pénzt, hanem egy finom kávét ittam tőlük. Nagyon elégedett vásárló vagyok.
Patrik Papp (2025. 07. 23. 10:07):
Nagyon kedves és segítőkész csapat, fantasztikus autók! Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal.
Piroska Simon (2025. 07. 23. 3:42):
8-ra voltam időpontom. 8.35-ig vártam. Az alkalmazottak egymással beszélgettek (hogy mit csináltak hétvégén, vagy mi volt a probléma a koronavírussal stb.), de senki sem figyelt rám! Jó reggelt mondtam, de senki sem kérdezte meg, hogy mire van szükségem (még a főnök sem tudott jó reggelt mondani, és kétszer keresztbe tett).
Nem érzem magam fontosnak, és nem is vagyok az. De itt egy prémium OEM (Audi) képviselőjéről beszélünk. Győrben, ahova szoktam vinni az autómat, a szolgáltatásuk prémium minőségű, és a hozzáállásuk is. Kávéval, vízzel stb.
Két év után újra kipróbáltam a procart (mivel korábban rossz tapasztalataim voltak), és most már 100%-ig biztos vagyok benne, hogy ez volt az utolsó alkalom.
Bence Adám (2025. 07. 19. 22:34):
Az én Audi márkakereskedőm!
Mindig figyelmes, pontos és szakértő kiszolgálás.
Herman Takácsfi (2025. 07. 15. 8:54):
Én egy Seat autó büszke tulajdonosa vagyok. Múlt héten szervizeltettem a járművemet itt, de sosem fogom újra ide vinni, mert nem csak hogy az Audi árainak megfelelően 60000 km-es szervizt végeznek, de a garanciális szerviz kötelezettségeiket sem teljesítik! A szerviztanácsadó csak kifogásokat került, és közölte vigyorogva, hogy megpróbálták valahogy megjavítani, de nem sikerült. (Szakszervízben is barkácsolnak?) Közben több mint két órát vártam az autómra az Audi-VW szalonban az ügyfeleknek kínált TÖRÖTT széken ülve. Amikor végre megkaptam a számlát, egy nagy sárga matricát ragasztottak rá ezzel a felirattal: "Azon dolgozunk, hogy Ön rendkívül elégedetten távozzon!" Én úgy érzem, hogy itt csak azon dolgoznak, hogy jól lehúzzanak, és ezután az is elgondolkodtató, hogy vajon kicserélték-e az alkatrészeket, amik a számlán szerepelnek.
Laura Bogdán (2025. 07. 14. 15:47):
Nagyon kedvesek és figyelmesek a munkatársak. Nagyon segítőkészek és mindig készek válaszolni minden kérdésemre. Nagyon elégedett vagyok velük!
Tamás Rigó (2025. 07. 14. 2:24):
Nem túl udvariasak, teljesen nem segítőkészek, egy egyszerű kötelező szervíz 240 eFt, nagyon drága. Problémám volt az autómmal, de alig hallgattak meg, nem érdekli őket. Biztosan többet nem megyek ide, és senkinek sem ajánlom.
Bence Tóthfi (2025. 07. 12. 1:37):
Segítségesek voltak a felvételin és a szervizben is kiváló munkát végeztek.
Gergely Tóthfi (2025. 07. 11. 4:12):
Nagyon beképzelt csapat.
Pedig mi fizetünk nekik a szolgáltatásért.
Bori Kozma (2025. 07. 10. 9:53):
Az újabb bérautó igényét szeretném jelezni. Nagyon meg vagyok elégedve az Audi márkakereskedő által kínált szolgáltatásokkal, ezért úgy érzem, hogy újra náluk fogok bérelni. Köszönöm a segítséget!
Ildikó Hegedűs (2025. 07. 09. 11:16):
Professzionális autókereskedés, professzionális munkatársak, professzionális Procar...!
Gizella Tóthfi (2025. 07. 05. 9:44):
Amikor munkalehetőségben érdeklődtem, a leendő munkaadó azt állította, hogy a cégnek nincsen csereautója, miközben mögötte ki volt írva, hogy 3 darab van. Hozzáértés hiánya javításnál. Lekezelő, tudálékos stílus. Undorító hozzáállás. Ha a garanciális autónak baja van, akkor azt megjavítani számukra kény gyakorlat a vevő iránt és nem kötelesség.
Barbara Ábrahám (2025. 07. 05. 2:30):
Mindig pontosan dolgoznak. Megbízható a diagnosztikájuk. Ajánlom.
Berta Rácz (2025. 07. 04. 12:17):
Egészen undorító! Több perces telefonbeszélgetés a szervízben dolgozóval, aki fogalmat sem lát az autókról. Az autóm egy hétig ott állt, majd én hívtam fel őket, és közölték, hogy nem tudnak beszerezni alkatrészt hozzá. A kocsit szétszedve adták vissza, én pedig otthon állítottam össze. Ha az interneten keresek ugyanarra az alkatrészre, harmadáron megkapom bárhol, ahelyett, hogy itt túlárazott árat fizetnék érte. Undorító!
Orsika Szalai (2025. 07. 02. 4:35):
Egy kicsit fapados volt az írásmódjuk, igazán érdekes lehetett volna.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.